positieve verhalen gezocht(overstimulatie)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Typfoudt, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sdi86; dat is zeker mooi want je bent gelukkig ook niet doorgeschoten! Nu op naar een plakkertje ;) vorige poging was voor ons soortgelijk. Wel zwanger maar na een paar daagjes ging het al mis

blondje, ja ik ben ook erg benieuwd of de echo morgen net zo positief is als ik me voel.. weet eigenlijk noet of ze morgen ook nog standaard bloedonderzoek doen? Ik zie het wel, het is allemaal zo verschillend per ziekenhuis.

doortje, ja dat heb ik dus ook gelezen! Ach ik zit braaf aan de fluimucil. Of het echt helpt geen idee maar ik wil wel kunnen zeggen dat ik er alles aan gedaan heb om mijn kansen zo hoog mogelijk te krijgen. Manlief heeft ook druk zitten zoeken en die komt nu dis 3x per dag; zal ik water pakken voor je fluimucil hahaha

bedankt dames!

2. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff ik ben zo zenuwachtig. Toch weer het horrorbeeld dat er straks helemaal geen embryo's zijn ontstaan:$

3. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Ja ik snap je hoor, het zijn zware weken. Maar met zoveel eicellen, en t zaad wat goed uit de ontdoooing is gekomen, moeten er wel embryos ontstaan hoor.

Nog 1 dagje en dan weet je t!
    Veel succes met wachten nog!

4. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je, ik hoop het echt!! Straks lekker slapen en morgenochtend de verlossende woorden :)

5. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo was erg slecht, buik vol vocht en eierstokken sterk vergroot. Mocht alleen naar huis als ik echt plat bleef. Zat genoeg vocht dat ze nieteens durfden te zeggen of volgende poging welneen terugplaatsing kan, als er überhaupt cryo's zijn.. nu 2 weken wachten op die brief. Als klachten erger worden direct terug en als dat niet gebeurd bij ongi bellen voor vervolg echo om te kijken hoe het ervoor staat van binnen

6. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Wat erg voor je zeg! Hoop dat je veel cryos krijgt, en heel veel sterkte!

7. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat jammer en balen zeg! Hebben ze nog bloed geprikt? Hoe voel je je zelf? Hopelijk veel cryo's. Krijg je dat per post? Bij ons wel en duurt ook altijd zo lang..

8. Sdi86

Sdi86 Actief lid

18 feb 2014
    184
    0
    0
    Verpleegkundige
    Heel erg balen Typfoudt! :( Sterkte!!

9. Typfoudt

Typfoudt Actief lid

20 feb 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden, ben dit weekend (vrijdagavond en de nacht) toch goed ziek geworden helaas. Hier ook best van geschrokken en achteraf heel blij dat er niets is teruggeplaatst. Voel me vandaag eindelijk ietsje beter en niet meer zo absurd benauwd. Buik is gelukkig ook weer iets soepeler want die was echt kei en kei hard. Ik ben nogal een eigenwijsje;) en dit heeft me goed met beide benen op de grond gezet. We zullen zien of er cryo's zijn maar voor nu vooral blij dat er geen terugplaatsing is geweest en ik niet nog zieker ben geworden

Deel Deze Pagina