Dag dames, ik ben de tweede IUI na de HSG zwanger geraakt!! Daarvoor 3x IUI zonder hormonen, de twee laatsten mét (puregon en pregnyl). Of het aan de hormonen, de HSG of toeval lag.....? De HSG gaf overigens geen echte verstopping aan, wel liep het niet zo lekker en heb ik bijna anderhalve maand flink last gehad van de uitwerking (loop nu nog met wallen die destijds spontaan zijn ontstaan ) Maar goed, uiteindelijk wel een positieve afloop, en inmiddels laat de kleine dagelijks van zijn/haar bestaan weten. Succes allemaal, en geef de moed niet op!
Ohh dt geeft hoop! Ik heb eerder deze week al licht posi getest.. en vandaag helemaal! Ik ben dus zwanger in de cyclus van het HSG onderzoek!!! En bij mij was er helemaal niets verstopt..
Hier weer een positief verhaal... Wij waren al ruim 1,5 jaar bezig voor onze tweede. Maar het wilde niet lukken. Allerlei onderzoeken gehad, maar ze konden niets vinden. Als laatste redmiddel een HSG gehad op 29 april dit jaar. En zoals jullie zien was ik diezelfde maand nog zwanger. Afgelopen maandag de 20-weken echo gehad en het gaat hartstikke goed met ons kleintje. Groetjes, Marieke
Hier ondanks de eisprong met clomid geen zwanerschap. Als laatste idee alvorens IUI te proberen een HSG gehad. In deze ronde raakte ik zwanger en dit wondertje loopt hier inmiddels rond en is alweer 1 jaar oud
Hier nog een positieve verhaaal!! Ik ben dus 17dagen na HSG een positieve test in mijn handen!! zie album!!!
heb vandaag hsg onderzoek gehad na 1jaar en 9 maanden zelf proberen en 3 pogingen met clomid en pregnyl achter de rug . ben nu in mijn vierde ronde en hopelijk mag het na dit onderzoek misschien raak zijn. vond het verschrikkelijk pijnlijk dit onderzoek heb er nog heel de dag last van. ik wist niet dat je dan vruchtbaarder zou zijn na zo een onderzoek , ik hoop het alvast . mijn eileiders waren wel goed doorganklijk dus , ................ blijven hopen en dromen dat het hier eindelijk ook eens mag lukken