Positieve verhalen gezocht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Jeanney6, 28 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanney6

Jeanney6 Lid

27 jun 2017
    37
    8
    8
    Vrouw
    Vanochend mijn tweede echo gehad. Precies 6 weken. Het zag er niet goed uit. Er was niet veel te zien. Ze denkt dat het gestopt is met groeien. Dus waarschijnlijk een miskraam. Ik voel me volop zwanger. Wie heeft ook zoiets meegemaakt??

Oh ja ik kreeg zo vroeg echo omdat ik bij de gyn loop vanwege hoge bloeddruk en bbz vorig jaar !

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Met 6 weken us het nog zo klein dat het sneller over het hoofd gezien wordt als het nog tegen de wand aan zit.

Mijn echo was ook met exact 6 wkn (wist de termijn ivm ivf) en de vruchtzak was leeg. Zelfs geen dooierzakje.
    1 week later weer ewn echo en toen zat er een dooierzakje, vruchtje met kloppend hartje van 7 weekjes oud.

Ik zou dus nog niet van het ergste uit gaan. Je bent gewoon nog erg vroeg.
    Ben je wel zeker van je termijn? (Ovutesten gedaan oid?)

3. Jeanney6

Jeanney6 Lid

27 jun 2017
    37
    8
    8
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie. Doet me echt goed.

Nee ik ben niet zeker van mijn termijn en vooral omdat ik laatste tijd onregelmatig cyclus had. Maar ik heb wel 2 weken geleden positief getest.

Ik krijg volgende week vrijdag weer een echo. Ik moest alvast gaan denken welke behandeling ik zou willen.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zag je eerste test... dat zou maar zo op 8-9 dpo geweest kunnen zijn.
    Dan zit je nog voor de 6 weken zelfs.
    Ik vind het zeer slecht dat ze nu al gaan beginnen over behandelingen mbt een mk.
    Ik zou voor nu gaan genieten en dan volgende week vol goede moed naar de echo gaan.

Deel Deze Pagina