Welke bijwerkingen hebben jullie ervaren van Ovitrelle? Hoelang na de prik hield je last? Ik had last van extreme vermoeidheid en een opgeblazen buik, ik ging de week erna nog amper naar de wc. Ook mijn borsten waren wat gevoeliger. Maar heb vooral last van emoties, het gaat maar niet weg. Wie herkent dit?
Ik heb ook last van emoties en erg pijnlijke borsten! Ik heb woensdag mijn Ovitrelle gespoten. Ik heb nooit echt bijgehouden hoe lang dit aanhield. Is pas mijn 2e keer dat ik ermee heb gespoten.
De dag erna een beetje moe, verder helemaal geen last. Heb nog halve marathons kunnen hardlopen op Ovitrelle verschilt echt zo erg per persoon hoe je op hormonen reageert. Hier dus geen last van de hormonen tijdens traject, maar de hormonen van een zwangerschap vloeren mij wel compleet met 4 maanden totale bedrust omdat ik niks meer kon.
Weinig tot geen. Lichaams eigen hcg (eenmaal zwanger dus)….weken als een vaatdoek op de bank gelegen.
Wonderbaarlijk zulke verschillende reacties. Ik ben inmiddels ongesteld, maar ik blijf huilen, ben er zo klaar mee
Wat jammer Ik voelde mij zwanger tot de pms toesloeg. Ovitrelle is nu uit mijn lijf maar de utrogestan laat mij ook zwanger voelen. Opgeblazen, misselijk etc. En nog voor er überhaupt een innesteling plaats kan vinden dus t is echt die verrekte pillen. Stomme mindf#ck elke keer.
Emo, vreetbuien, meer afscheiding en pijnlijke borsten. Maar andere keren weer helemaal niks en ik heb echt een ovitrelle record bijna... Verdrietig dat je ongesteld bent geworden ❤️
Ik zit een beetje in dubio of ik deze maand weer spuit. Ik krijg iui met donorzaad. Dat leeft geen 48u zoals vers zaad. Meer mensen die het zonder ovitrelle gedaan hebben?
Iui heb ik altijd zonder ovitrelle gedaan, 7x.. ook met donorzaad, de 7e keer was ik zwanger van ene tweeling, maar dat ging helaas fout.. 1 in eileider en de ander wel in de baarmoeder maar helaas door zware antibiotica beide moeten verliezen.. (in de eileider was gaan ontsteken). Uiteindelijk hier ivf nodig gehad om blijvend zwanger te raken.
Je kan idd ook prima werken met ovulatietest maar ligt eraan of je ziekenhuis/kliniek ook in t weekend het doet. Bij mij is de poli dicht in t weekend. Als je dan vrijdagavond positieve ovulatietest hebt, ben je maandag te laat
Mijn poli doet het wel in het weekend gelukkig. Het leek me alleen dat ovitrelle beter was om te timen, dat ze dat daarom voorstelden