Vanmorgen naar het ZH geweest. We zouden in april gaan beginnen met KID / IUI-D Aangezien mijn cyclus ook niet goed is heb ik in Januari echo's, bloedonderzoeken en een heel forumlier over erfelijkheid e.d ingevuld. Vanmorgen zou ik de uitslag hiervan krijgen. Ik had me voorbereid op PCOS Helaas kon de arts mij toch nog niet duidelijk vertellen wat ik had. Het kon PCOS zijn maar ook iets met de enzymen in de bijnier. Morgenochtend moet ik terug komen voor een vervolgonderzoek. De ACTH test. Iemand ervaring mee? 2 uur aan een infuus liggen en een teststof toegediend krijgen om te kijken of het invloed heeft. Ik ben toch wel geschrokken, Wat heb ik dan? En kunnen we dan wel verder in de behandelingen? Ben ik überhaupt nog wel vruchtbaar? Ik heb zoveel vragen, en angsten Helaas weer 4 tot 6 weken wachten op de uitslagen.....
Geen idee wat het precies is en ook geen ervaring, maar ben wel benieuwd hoe het gegaan is! Klinkt vrij heftig..
@eekhoorn: Hier ook al een keer een ACTH test gehad, en manlief met een bijnier ziekte. De test zelf steld niet heel erg veel voor. Weet je toevallig welke waarde te laag of te hoog was waardoor ze deze test uit willen voeren?
De test viel op zich mee! 2 uur een infuus en 4x een kleine bloedafname! Halverwege een synachten spuit in de bil spier die brandde even Nu tot eind mei afwachten op de uitslag! Best heel spannend. Wil zo graag weten wat ik heb? Heb zoveel vragen! Hb ik pcos? Heb ik pcos en een bijnieraandoeningen? Wat is er nog mogelijk? Ik weet dat mijn progesteron gehalte te hoog was! Andere bloeduitslagen waren wel goed! Afwachten maar en hopen dat er een gunstige uitkomst is