He meiden, ik zit met een best wel groot dillemma. Als ik ongesteld word mag ik met mijn derde en tevens laatste ivf-poging beginnen (als alles met de uitgangsecho goed is, maar daar ga ik voor het gemak maar even vanuit). Het ziet er naar uit dat dat ergens deze week gaat zijn (donderdag, vrijdag misschien). Maar ik ga ook einde van de maand op vakantie naar een warm land. Betekent dus hele dag in bikini... Als ik inderdaad ergens deze week begin met spuiten en het loopt weer net zoals verleden keer (19 dagen stimuleren) red ik het allemaal tot en met terugplaatsting voor de vakantie. Een week later zou ik dan weggaan. Betekent dus dat ik met die rottige Lutinus pillen op vakantie zit. In mijn bikini... Ik vind dat namelijk echt rotzooi wat er uitkomt en weet niet hoe ik dit moet doen op vakantie. Wat zouden jullie doen? Toch die poging doen? Of een of twee maanden later? (ziekenhuis heeft me aangeraden om in principe zo snel mogelijk door te gaan (had ik februari een miskraam na de ivf) omdat ze denken dat mijn eitjes aan het opraken zijn... dus dat komt er nog wel even bij in de afweging...) Of hebben jullie misschien tips hoe om te gaan met de combinatie Lutinus en bikini... Wie o wie....
Persoonlijk zou ik de poging dan een maand uitstellen. Dat gesmeer met die bollen in je bikini zou voor mij behoorlijk de vakantiesfeer verpesten. Bovendien moet je planning maar net uitkomen. Eventuele stress als de stimulatie toch langer blijkt te duren, lijkt me ook niet fijn. Lekker op vakantie gaan, genieten en dan uitgerust aan een nieuwe poging starten! Succes!
Tja maar dat zou misschien betekenen dat ik nog een maand langer moet wachten want dan zit de kans erin dat ik op vakantie ongesteld word en dan kan ik niet beginnen... Lastig he?!
Hey Poema, Wat een dilemma, Ik zou voor deze poging gaan, ik ken Lutinus niet, maar zou die ellende voor lief nemen op vakantie. Als de artsen zeggen dat je beter niet kunt wachten zou ik dat niet doen. Straks ben je wel lekker Lutinusvrij op vakantie geweest, maar blijft het door je kop spoken dat je beter die poging had kunnen doen... Andersom kan ook natuurlijk, dat je daar zit en denkt, had ik maar twee maanden gewacht. Het gaat er denk ik om hoe belangrijk de vakantie voor je is... Heel veel succes met je keuze en met je 3e poging, ik hoop echt voor je dat het raak gaat zijn!!!
@Poema: ik heb ook wel eens gelezen dat sommige vrouwen 3x pregnyl na de tp spuiten (ipv utro of lutinus). Misschien dat dat een optie is, al moet je dan wel spuiten en vloeistof meenemen op reis. Ik snap dat het niet prettig is, maar zou (denk ik) ook de poging hiervoor niet uitstellen.
Is dat net zoiets als utrogestan? Van die bollen waar je terug lopp van hebt? Ik heb die bollen een keer in turkije gebruikt. Wat ik deed: inlegkruisje in je bikini. En voordat je gaat zwemmen ff uitdoen op de wc en erna op de wc weer een nieuwe in. Viel me trouwens toch wel mee qua rotzzoi.
Lieve poema Ik ken je natuurlijk van andere topics.. Maak je niet zo druk lieverd en zie het als'n luxe probleem! Wat is er nu heerlijker dan lekker weg te gaan in je wachtweken? Gelijk ontspannen en heerlijk genieten is het beste na'n terug plaatsing!! Ik ben zoals je weet nu ook aan de lutinus sinds gisteren na de punctie, maar lutinus is op waterbasis wat minder vlekt als utro..en met'n inleg kruisje prima op te lossen valt! Ik zeg: genieten meid, je hebt al genoeg voor de kiezen gehad en dus ga gewoon voor de behandeling en daarna bijkomen in'n zonnig resort! Ik zou er direct voor tekenen Knuff, Visje
Ha dames, ja ik heb er nog eens over nagedacht en denk inderdaad dat het wel lekker is om met de wachtweken weg te zijn. En dan gewoon 's morgens vroeg de Lutinus, inlegkruisje in bikini, wisselen voor het zwemmen en dan voor het eten, ben je toch weer aangekleed en voor het slapen. Ik ken Lutinus van de andere pogingen en vind het wel erge rotzooi overigens... Maar goed, moet op zich wel te doen zijn. Ga zo wel nog even overleggen met het ziekenhuis... En wie weet hoef ik dit keer geen 19 dagen te stimuleren en zit ik minder lang met de Lutinus op vakantie...
Dag dames, ben vorige week begonnen met prikken. De Lutinus gaat dus mee op vakantie! We zullen zien en inderdaad is het wel erg lekker om tijdens de wachtweken op vakantie te zijn (al ben ik me er ook van bewust dat het daar mis kan gaan.... Maar goed. Positief blijven!)
Ik ken Lutinus niet maar zoals je het nu van plan bent te doen klinkt als een goede oplossing. Lekker genieten!