Positieve verhalen keelamandelen verwijderen 3 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Reigertje, 3 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cobon

Cobon Niet meer actief

Acetylsalicylzuur is aspirine! Ik kreeg dit als tip van de HAP destijds, dus als de adviezen niet veranderd zijn mag het.

2. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.210
    1.753
    113
    Vrouw
    Ik gebruik het ipv de pilletjes

3. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Nou bedankt voor de tip, morgen maar even inslaan!

4. Chechi

Chechi Niet meer actief

Bij mijn neefje van 3 zijn de keelamandelen weg gehaald. Hij was hooguit een dag een beetje schor en kon niet eten. Maar echt ziek is hij niet geweest. Was meteen vrolijk aan het spelen en rondrennen. We hebben hem vooral allemaal geprezen voor hoe goed hij het doet, kind was super trots.

Reigertje vindt dit leuk.
  5. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Ik was zelf 4.. ben een paar dagen hondsberoerd geweest en leefde op appelsap. Mijn moeder zegt nog altijd: Al die andere kinderen huppelden even later vrolijk rond behalve jij. Ik was in die zin dus wel een uitzondering.

Maar... ik heb nooit meer last gehad daarna! Terwijl ik ervoor dus echt om de 6 weken aan de antibiotica zat. Dus zeer zeker wel waard geweest om nog één laatste keer echt ziek te zijn ;)

6. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Mijn oudste dochter had een paar dagen last en niet lekker maar was vrij snel weer van de operatie opgeknapt.

7. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Inmiddels de Neurofen in huis, huis op orde, vriezer vol ijs en ijsblokjes, koelkast vol met water, appelmoes en knijpfruit.
    Vandaag nog een dagje werken en dan zullen we het meemaken morgen.

bedankt voor alle verhalen en tips!

8. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Heel veel sterkte en succes toegewenst vandaag!

9. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Ze was om 9:30 aan de beurt en we waren rond 12:00 weer thuis. In het ziekenhuis ging de 1 naar de ander over z’n nek, maar onze dochter niet. Die spuugde net om 17:45 en 18:45 flink veel oud bloed.

Hopelijk snel opgeknapt!

10. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Daar kun je ook zo misselijk van worden. Mocht je wel mee tijdens in slaap brengen?

Beterschap toegewenst voor je dochter.

11. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ahh veel succes en beterschap, gelukkig is het achter de rug! Hopelijk knapt ze snel op.

12. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Dankjewel!

Ja ik mocht erbij zijn toen ze onder narcose ging, naar gezicht!

mijn man is helaas nu naar de seh om medicijnen voor haar op te halen. Ze is erg misselijk en zelf 5 ml water blijft niet binnen. Spuugt nog steeds oud bloed..

13. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    He gats, wat vervelend voor haar. Hopelijk helpen de medicijnen, want spugen is ook niet bevorderlijk voor de wondgenezing denk ik.

14. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ah wat zielig :( helpen de medicijnen inmiddels? Nogmaals veel sterkte!

15. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    De medicijnen lijken aan te slaan gelukkig! Ze heeft nu erg veel dorst, Maarja er is gister ook niks binnengebleven natuurlijk. Nu maar voorzichtig weer een beetje opbouwen.

16. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    Mijn dochter was iets ouder toen haar keelamandelen eruit gingen. Om de haverklap keelontsteking, broodmager omdat ze niet goed kon eten en lijkbleek.

Ging rustig onder zeil maar werd wel heel onrustig wakker. De knop arts tilde haar zelf van de ik naar de opvang kamer in mijn armen.

Had eerst veel bloed ingeslikt en dat kwam er uur later allemaal uit maar vanaf toen ging het heel goed. Een uur na thuiskomst stond ze al op haar kop op de bank. Kreeg paracetamol en diclofenac voor ong. een week.

Is daarna beter gaan eten, slapen . Kwam aan en kreeg eindelijk een beetje kleur op haar gezicht.

Nog een keer een virale keelontsteking gehad en daarna nooit meer.

17. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het nu met je dochter?

18. Reigertje

Reigertje Actief lid

6 mei 2021
    201
    219
    43
    Vrouw
    Wat lief dat je het vraagt!

dinsdag dus geopereerd, woensdag & donderdag echt wel last ervan, en vrijdag opeens een stuk beter. We dachten dat ze nog wel een terugval zou krijgen of iets, maar sinds zaterdag doet ze alles weer en is ze al helemaal van de pijnstillers af!

sabagirl vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina