Mijn bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door NathalieD, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NathalieD

NathalieD Fanatiek lid

17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Het is nu al ruim 4 maanden geleden dat ik ben bevallen maar wil toch even mijn bevallingsverhaal hier neerzetten;)

Ik ben bevallen op 28 augustus 2010. Ik was toen 1 dag overtijd. De weeen begonnen om half 4 's nachts. Ze waren nog erg onregelmatig maar toch voelde ik wel aan dat dit het was. Ze kwamen eerst nog om het kwartier en al gauw om de 10 min. Ik heb nog tussen de weeen door een beetje kunnen slapen tot ongeveer een uur of half 6 toen de weeen sterker werden. Ik ben naar beneden gegaan en wat rondgelopen ondertussen de weeen opvangen. Ik verloor vocht en dat was niet helemaal helder dus maakte me een beetje zorgen. M'n vriend heeft de verloskundige gebeld en die kwam om 11 u om te kijiken hoeveel cm ik had en het was geen vruchtwater maar een deel van de slijmprop die ik aan het verliezen was. Ik zat op 2 cm. De verloskundige is weer weggegaan en kwam rond een uur of 2 weer. De weeen werden al weer iets sterker en ook regelmatiger om de 4 a 5 min. Ik zat op 4 cm. Toen heeft de verloskundige om 15 u de vliezen doorgeprikt en toen ging het opeens heel erg snel. In 1 uur tijd zat ik op de volledige ontsluiting en kreeg ik persdrang. Daarna is onze zoon Jayden om 17.06 geboren en was geschat op 52 cm en woog 4240 gram! Dolgelukkig waren we dat alles goed is gegaan en we een gezonde zoon hebben gekregen! Het herstel van mij ging in het begin nog wel moeizaam omdat ik veel bloed heb verloren, maar Jayden doet het super!

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Mooie bevalling! en nu lekker genieten van de kleine
    van harte
    Miek

Deel Deze Pagina