hoi ik ben Samantha en ik zoek een groepje om in mee te kletsen, ik snap namelijk niets meer van mijn lichaam. ik zal mijn verhaal even vertellen. In mei en Juni heb ik 2 miskramen achter elkaar gehad, sinds de laatste miskraam ben ik niet meer ongi geweest, daardoor ben ik terecht gekomen in het ziekenhuis bij de fertiliteitsarts. zij gaven mij provera en Clomid 50mg mee naar huis en deze heb ik vorige maand dan ook netjes geslikt, toen heb ik verschillende echos gehad om te kijken of de clomid aansloeg, dit was alleen niet het geval. dus opnieuw provera en daarna clomid 100mg, deze lijkt wel aan te slaan, vorige week maandag op cyclusdag 11 een follikel van 8,5mm daarna terug op vrijdag dag 15 follikel van 14mm en baarmoederslijmvlies van 8,7mm, Op dag 14 had ik dik slijm dat leek op rauw eiwit, nu vandaag weer teruggeweest en nu is ineens dat follikel 12mm, mijn baarmoederslijmvlies was wel mooi dik 10,5mm, de fertiliteitsarts dacht dat ik wel mijn eisprong had gehad omdat de baarmoeder "wittig" was, normaal zie je een duidelijke lijn. van mijn tempkaartje snap ik al helemaal niets, volgende week maandag moet ik bloed prikken om te kijken of mijn progestron boven de 20 is, zo ja heb ik een goeie eisprong gehad, zo nee heb ik dus een mislukte eisprong gehad. misschien kunnen jullie mij verhalen vertellen die toch nog positief afgelopen zijn? bijgevoegd mijn tempkaartje van deze maand ik hoor graag van jullie! liefs