Hallo allemaal Ik zit inmiddels alweer op cyclus dag 125 nog geen eisprong gehad. Heb een door verwijzing gekregen voor nij barrahus. Maar daar hebben ze nu eerst vakantie en daarna is de wachttijd nog 3 weken. En ze hebben ook een leeftijd grens van 25, en dat is voor mij pas over een half jaar. Ik zou heel graag voor een 2e kindje gaan met zonder eisprong het gevoel dat het niet gaat lukken. Meer mensen hier ervaring mee en toch met hulp zwanger geworden?
Ik heb geen eisprong van mezelf, wel elke maand 1 of 2 dominante follikels, dus het probleem lag bij mij puur bij mijn eisprong. Ik moest mezelf elke maand een Pregnyl injectie geven om de eisprong op te wekken en was de derde ronde zwanger. Heb 3 maanden onderzoeken gehad en 3 maanden behandeling. Al met al vrij snel en positief dus.
Wat fijn zeg dat het gelukt is! Ik heb wel steeds kleine beetjes slijm maar geen eisprong. Vorige keer ook niet. Wat voor onderzoeken hebben ze allemaal moeten doen bij jou?
Zaadonderzoek bij mijn vriend Bloedonderzoek bij mij en een inwendige echo, plus een inwendig 'onderzoek' ze kijken dan of je baarmoedermond op het oog goed is. Na die onderzoeken hebben ze twee keer een cyclus meegekeken via inwendige echo's en bloedprikken op verschillende dagen in de cyclus.
Jawel, dat werd ik gewoon. Alles deed het verder gewoon. Had cyclussen van 30-35 dagen, pms, een lh piek en zelfs een lichte temp verhoging.
Hi, Spannend en onzeker allemaal voor jou Wasmand. Vervelend dat je lang moet wachten! Hopelijk kunnen ze je toch snel helpen met de lange cyclussen. @Adrianna, ik heb volgens mij een beetje hetzelfde als jou. Wij zijn ook onder behandeling van de gynaecoloog en mijn cylcus is nu 2x bekeken m.b.v. echo's en bloedonderzoek. Mijn cylcussen zijn ook gemiddeld 35 dagen, er groeit een follikel tot een dominante follikel, het bms groeit mooi, maar ik heb ook geen eisprong. De progesteronwaarde is steeds heel laag. Ik ga starten met Clomid 50 mg en hopelijk krijg ik dan wel een eisprong. Heel mooi trouwens om te lezen dat jij toch zwanger bent geraakt! Super hoor!