Positieve verhalen na terugplaatsing emmy of cryo!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snoes4rx, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wensje2010

wensje2010 Actief lid

11 jan 2010
    183
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi drewb,

Krijg hoop als je ik je berichtje lees..
    Ik ben inmiddels 2 icsi 's verder. We zijn al bijna 4 jaar bezig voor ons eerste wonder. Heb 2 miskramen gehad hoewel 1e icsi was Missed abortion. En bij 2e icsi bij 7 weken. Heb over 2 weken een cryo terugplaatsing. Ben zo er aan toe. Had tijdens 1e icsi geen cryo's en bij 2e icsi 3 cryo's . Er worden nu gelukkig 2 teruggeplaatst helaas zal 1 tje achterblijven dit omdat ze in 1 rietje zitten. Moest 1 cyclus wachten omdat mijn BMs niet dik genoeg was voor het eerst in eeuwen . Dus komende 2 weken gaat het gebeuren in eigen cyclus. Hoop dat het 3e x scheepsrecht mag zijn. Kan jij me meer vertellen over het eraan toegaat .

Ben benieuwd groetjes wensje

2. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Wat doet het me goed om van die positieve verhalen te lezen!
    Vooral als je in een dip zit is dit erg fijn...en dan zie je weer een lichtpuntje in deze zware tijden...Zelf ga ik binnenkort beginnen met een cryo tp in eigen cyclus..de 1e tp was namelijk geeindigd in een vmk...

Voor alle zwangeren GEFELICITEERD!!!!!!

3. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Ja hè? Ik krijg ook weer hoop van deze berichtjes! Inderdaad kleine lichtpuntjes.
    Ik blijf doorgaan omdat ik aan het einde van de weg wil kunnen zeggen dat ik er alles aan gedaan heb. Maar ik ga er al niet eens meer vanuit dat het gaat lukken. Hoop hebben is pijnlijk, dus ik heb liever geen hoop. En intussen kijk ik naar de mooie dingen in mijn leven. En die zijn er gelukkig nog genoeg.
    @ wensje wat jammer dat er eentje moet achterblijven. Zo'n verhaal las ik laatst ook. Van iemand bij wie er twee in een rietje zaten en er maar eentje teruggeplaatst mocht worden. Frusterend lijkt me. Maar het veel succes gewenst met de behandeling en voor jou hetzelfde Char!

En voor de rest: meer positieve verhalen zijn welkom!!!

X

4. snoes4rx

snoes4rx Bekend lid

18 feb 2009
    787
    0
    0
    Marketing en communicatie
    midden van het land
    Hier is helaas tp-4 mislukt...op naar nummer 5!

Deel Deze Pagina