Positieve verhalen nodig...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Liana84, 26 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Lieve dames,

Ik heb even een opsteker nodig. Ik zit nu middenin mijn tweede miskraam. Het is nog niet bevestigd door een vk, omdat het bloeden gisterochtend begon (weekend) en morgen ga ik bellen. Mijn testen zijn de afgelopen dagen lichter geworden, dat is ook de reden dat ik alle hoop verloren ben. Verlies nu helderrood bloed en stolseltjes en in combinatie met aflopende testen weet ik genoeg.
    In juli heb ik een MA gehad, waarna ik ben gecuretteerd. 1 keer 'domme pech' kan ik begrijpen. Hoogstwaarschijnlijk zou een volgende zwangerschap wel goed gaan volgens de gyn. Nou mooi niet dus. 2 keer 'domme pech' gaat er bij mij moeilijker in. Het maakt me zo bang dat er iets aan de hand is, terwijl ik in 7 maanden 2 keer zwanger ben geweest. Dat is dus blijkbaar niet een probleem. Maar wat als zwanger blijven wel een probleem is? Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben en niet in de toekomst kunnen kijken, maar ik ben wel benieuwd naar positieve verhalen. Iets waar ik me aan vast kan houden komende periode.

2. Mamayo

Mamayo Bekend lid

18 sep 2014
    916
    0
    0
    NULL
    NULL
    Knuff!

3. Naa

Naa Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel!

(En ik haak ook aan bij heel veel positieve energie!)

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat verdrietig, heel veel sterkte!

Je hebt er niks aan maar probeer positief te blijven. Veel vrouwen hebben meerdere miskramen en krijgen alsnog een gezond kindje.

Ik herken je gevoel wel hoor. Dacht ook zo na mijn 2e miskraam. En nog steeds vraag ik mezelf soms af waarom een 3e keer wel goed zal gaan.

Misschien dat je kan voorstellen om vervolgonderzoeken kan laten doen?
    Wij hebben een chromosomenonderzoek laten doen. Ook mocht ik stollingsonderzoek laten doen maar dat heb ik nog niet gedaan omdat we misschien weten wat de oorzaken waren van m'n miskramen, te laag progesteron na de eisprong.

Heel veel sterkte!

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Dankje lieve Naa en Mamayo! Jullie zijn schatjes!

Jij ook bedankt voor je berichtje Shally! Wat naar dat jij ook meerdere miskramen hebt gehad. Ga morgen wel aan de vk vragen wat voor bloedonderzoeken ik in elk geval kan krijgen. Progesteron is dat ook via het bloed te meten?

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja dat is via bloedonderzoek te meten.

7. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Dikke knuffel meis, omdat we helaas in dezelfde situatie zitten lees ik ook graag mee voor positieve verhalen!

8. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    @Shally: ok, bedankt voor je antwoord.

@Butterfly: dit topic is ook voor jou lieverd! We zitten in hetzelfde schuitje. Knuff!

9. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.147
    3.174
    113
    :( zo verdrietig! Zelf heb ik eerst twee miskramen gehad (1 partiële mola) en daarna.. zie banner! hou hoop meid!

10. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Bedankt voor je opsteker Lies. Fijn dat een derde zwangerschap bij jou wel goed is gegaan! :)

11. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

11 jan 2014
    1.269
    16
    38
    heel veel sterkte!

12. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Dankje Hannah. Ik duim voor jou dat dit beebje blijft plakken tot het eind!

13. Bijtje87

Bijtje87 Lid

20 okt 2014
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook mee.
    Ook 2 gehad.
    Nu al wel vele onderzoeken gedaan, chromosonen, en habituele abortusbloedonderzoek ( zo noemen ze het, meerdere miskramen) raar woord vond ik!
    En een hysterocopie, uit alles niks gekomen.
    Het kan 2x domme pech wou het ook niet geloven.
    Bij een evt . Volgende zwangerschap krijg ik ook progesteron.
    Omdat het misschien te weinig wordt aangemaakt!
    Sterkte! Het vertrouwen in je lichaam is weg hè?
    Maar hopelijk komt dat weer terug!

14. lolababy

lolababy Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.403
    1
    0
    Zelfstandige
    NEEEEE GETVER MEID, niet weer he!!
    Snap echt je gevoel hoor je twijfelt zo aan jezelf maar niet doen hoor, kan idd dikke vette pech zijn, maar zou als jij het zelf wil gewoon onderzoek laten doen.
    En als ze dan zeggen dat mag pas bij drie, zeg je gewoon dat heb ik ook hoor..
    Simpel meid.
    Jeetje vind ik dit klote voor je

Sterkte he en een dikke knufff

15. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Liana en andere meiden, geef de moed niet op! Hier is het ook 2x fout gegaan. Ik vond het ook heel rot. Maar een maand na de 2e keer was ik weer zwanger:) En nu zit ik te 'wachten' tot de kleine zin heeft om de wereld te komen bekijken;)
    Ik weet hoe onzeker je ervan kunt worden. Dat was ik ook. Ik was bang dat het nooit zou lukken. En nu nog even en ik kan de kleine knuffelen. Het komt goed meiden!!

16. minniemo

minniemo Actief lid

28 aug 2014
    229
    8
    18
    Wat vervelend! Het is gewoon niet eerlijk! Ik zit helaas ook in hetzelfde schuitje.. Heb dit jaar 2x een MA gehad en nu is het wachten tot m'n cyclus weer op gang gaat komen. Wij hebben vorige week bloed laten prikken op stolling en chromosomen. Over 5 weken hebben we een bel afspraak met de gyn of alles binnen is. Snap jou onzekerheid heel erg. 1x pech kan, maar bij 2x pech ga je zo aan jezelf en je lichaam twijfelen. Zwanger worden is het probleem niet, maar zwanger blijven..

Heel veel sterkte! Nu hopen op 3x scheepsrecht!

17. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Het vertrouwen in mijn lichaam is inderdaad weg. Ergens natuurlijk wel fijn dat er niks uit de onderzoeken is gekomen, maar kan me ook voorstellen dat je dan in onzekerheid blijft zitten.
    Is het bij jou aangetoond dat je progesteron te laag is? Of is het uit voorzorg.
    Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik hoop maar dat het weer dikke vette pech is. Denk dat ik wel wat bloedonderzoeken wil laten doen. Als dat allemaal goed is, stelt me dat ook wel weer wat gerust. Of als er iets niet goed is, kan daar ook meteen wat aan gedaan worden.
    Hopelijk snel weer een positieve test voor ons beide!

19. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat fijn Wenda! Hier krijg ik hoop van! Bedankt voor het delen. Ik hoop dat je je kleintje snel kunt knuffelen!

20. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    2 keer een MA, pff. Deze keer komt het gelukkig vanzelf op gang. Mijn test is nu ook alweer nagenoeg wit. De nasleep van de MA was vele malen groter, terwijl het waarschijnlijk rond dezelfde termijn is misgegaan. Alleen de vruchtzak was doorgegroeid. Ik hoop voor jullie dat er niks raars uit de onderzoeken komt en dat het 'gewoon' twee keer vette pech is.

Deel Deze Pagina