Pff is dat wat, half augustus laatste pil, eerste ronde gelijk raak en helaas vroege miskraam. Vervolgens direct ronde erna weer raak en nu weer mis gegaan..het weekend. Fotos's nr. 2
Ben benieuwd wat dokter zegt. Afd gynae zei dat ik waars wel verwijzing krijg waarmee ik afspraak kan maken bij gynaecoloog.
Ja ik. Drie miskramen wel met een paar jaar tussendoor. Het ligt een beetje aan de regels van je gynaecoloog, maar je zou in aanmerking komen voor wat bloedonderzoeken. Heel veel sterkte.
Heftig zeg Logan als ik jouw verleden zie!!! Al lang bezig en dan ook nog drie keer misgegaan succes!!
Ja he vind ik ook JuullesD kijk er steeds naar als ik naar badkamer ga, maar vind ook wel heftig rn raar eruitzien. Vk die wildr alleen maar afwachten en moest do bellen hoe gaat. Due heeft foto niet gezien maar vond het klinken alsof ik alles ben verloren. Verder moest ik maar kijken of ik nog behoefte heb aan gratis echo (omdat op die echo vorige week weinig te zien was) en of er nog een gesprek nodig is. Dus nu via huisarts verder.. Bij de eerste miskraam heb ik geen contact gezocht met huisarts of gynaecoloog, alleen met diezelfde vk. Toen ook zei ze dat het afwachten was, dat het klonk als dat het is misgegaan en hoefde ik niet voor controle.. Ze gaf de eerste keer aan dat gewoon pech is en nu tweede keer ook.. Afd gynaecologie en ass huisarts vonden het vreemd dat ze dat zomaar zei.
Bedankt Liana! Het verloopt trouwens nu anders dan vorige keer. Niet alleen qua volgorde pijn, vruchtzakje, bloedverlies, maar ook qua soort pijn. Heb gister en vandaag nauwelijks nog menstr krampen, wel bloedverlies. Maar heb nu meer door buik heen, onder, zijkant, boven soort steken, pijnscheuten. Net alsof je hebt hard gelopen na net gegeten te hebben ofzo weet niet precies. En afg za en zondag had ik vooral met bewegen, traplopen, bukken erge pijn. Dat is nu gelukkig niet meer. Herkennen de mensen die een miskraam hebben gehad dit?