positieve verhalen over IVF

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Kiet, Sep 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    ja ik zie het... nou ik ga gewoon heel erg hopen.... en ook hopen dat het geluk aan onze kant staat!:)

2. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier nog een positief verhaal.
    Wij zijn na de 1e IVF/ICSI poging zwanger geraakt. En nog 4 cryo's in de vriezer! Ik zou het zo weer doen!

3. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Hier ook een succes verhaal! Zwanger na de 1e ICSI! En ik zou het ook zo weer doen :)
    De punctie is bij iedereen verschillend. En wat wel en niet doen...tja doe waar je je goed bij voelt. Ik heb de avond voor de tp nog een biertje gedronken met mijn vriend :) Met de gedachte: dit is de laatste, straks mag ik 9 maanden helemaal niks meer...en het was ook nog zo ;)

4. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Dat heb ik ook gedaan. De avond voor de TP een lekker fruitbiertje gaan drinken op het terras! Ik vond de punctie reuze mee vallen. Was natuurlijk wel vervelend maar niet traumatisch. Daarna wel twee dagen een beetje een beurs gevoel gehad. Maar dat viel toevallig net in een weekend. Dus lekker rustig aan gedaan.

5. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    haha echt waar! tsja.. ik denk dat het ook met geluk te maken heeft hoor.. nou ik ga gewoon vol goede moed er tegen aan!

6. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    ok nou ik ga er maar gewoon blanco heen.. ik heb het er graag voor over dus ik moet het maar gewoon ondergaan haha

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Na 7 IUI pogingen en 3 jaar dacht ik dat er misschien iets niet zo goed werkte....
    Niets is minder waar, ik had 25 eitjes tijdens de punctie en heb hierdoor OHSS gekregen. Dit kan gevaarlijk worden, dus 2 weken zh...
    Dus hou moed!!!

8. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    Hee Meiden!

de punctie is achter de rug gelukkig! ik vond het best pijn doen en ben nu helemaal beurs.... maar het is voor een goed doel:D ze hebben 8 goede eitjes gevonden en het zaad van mijn man is ook goede kwaliteit dus nu hopen op goede bevruchting! en dan zondag de terug plaatsing spannend....

9. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    fijn dat het achter de rug is, ik vond het ook altijd erg pijnlijk, nou en met goed zaad komt het nu ast goed hoor, ik duim!!! en doe maar goed rustig aan, neem de tijd!

10. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Hier nog een positief verhaal. Wij zijn direct begonnen met ICSI en de eerste poging was meteen geslaagd. Punctie viel hier helaas wel tegen. Maar nu die 2 in mijn buik groeien ben ik dat toch echt wel weer vergeten. En als het nodig zou zijn dan zou ik het zo weer doen!

Ik hoop dat het bij de dames die er nog mee bezig zijn, ook allemaal succesvol zal aflopen.

11. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    ik vind het heel erg spannend.. kan niet wachten totdat het zondag is.. vind het ook zo vervelend dat we zondagochtend pas horen of alles goed is gegaan.. maar ik ga er gewoon vanuit dat het bevruchten goed is gegaan en dat het helemaal gaat lukken

12. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    ja logisch dat je alle pijn nu vergeten bent! heerlijk zeg dat het geluk is! hoop dat het voor ons ook gaat lukken!

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

Jul 11, 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hey Kiet,

Hoe is jouw punctie gegaan? Hier was het weer super pijnlijk, maar ik had ook niets anders verwacht. 1 eileider kon de gyn niet vinden dus helaas maar 5 follikels aangeprikt. Ik mag zo al bellen hoe het met de eicellen gaat. Ik lees dat jij tot zondag moet wachten. Ieder zkh is weer anders blijkt wel weer.

Ik duim voor je dat alles goed gaat bij ons beide hoor.

xxxx Maaike

14. Kiet

Kiet Bekend lid

Feb 26, 2009
    557
    0
    0
    Hee Maaike,

ik vond het erg pijnlijk.. heb 3 kwartier op die tafel gelegen en ben nu nog helemaal beurs.. ik heb 8 goede eitjes en mijn man zijn zaad was ook goed dus ik hoop op goede bevruchting!
    echt waar mocht jij al bellen!! welk ziekenhuis zit je?

Share This Page