Ah das lief! Hier ook een knulletje van bijna vier maanden die lacht en lacht en lacht. Heerlijk! Mijn moederhart smelt en smelt en smelt
Haha leuk!! De oudste van 20 maanden: dan spreek ik hem ergens op aan en kijkt hij me lang en strak aan.. Ik ben er al meerdere malen door in de lach geschoten! De jongste van bijna 3 maanden: zo'n liever lach en zulke lieve geluidjes... Ik smelt dan helemaal!!
Dat mn dochter een haarelastiekje op de grond ziet liggen, dit oppakt en op haar hoofd legt en vervolgens verbaast kijkt als het eraf valt
in papa's schoenen lopen...ach vind ik toch zoooo leuk en schattig!! en als ie mijn schoenen ergens ziet ...wilt ie ze bij mij aantrekken
Sinds een paar weken zegt Dennis echt alle woorden die je tegen hem zegt na en dat is zo leuk. Zo doet hij sinds eergisteren (wel min of meer aangeleerd door broer van 12 overigens ) die reclame na van volgens mij KPN, met die man die begint 's ochtends al te bellen: 'Heeeeeeee....en dan de hele dag door volgens het filmpje tot 's avonds op de bank....eeeeeeee...Peter!! Als wij nu vragen 'waar is Peter' doet hij dat ook, eerlijk ik moest zo lachen toen hij dat voor de eerste keer. En zo zijn er veel dingen op het moment, hij wordt met de dag grappiger. En liever en mooier en knuffeliger en ondeugender en beweeglijker en stoerder en liever... etc.
Onze dreumesdochter leert zinnetjes. Haar eerste zinnetje: "Poesje, waar ben je? Nee" een paar dagen later gevolgd door: "Hondje, waar ben je? Buiten". Wel slim dat ze zichzelf meteen antwoord geeft
Ik geniet volop van een hele hoop dingen. Julien is nu bijna 3 en het valt me steeds vaker op dat ik echt gesprekken met hem voer. Niet meer op een hele kinder achtige manier. Het is allemaal normaal dat hij deze ontwikkelingen doormaakt, maar als er ineens hele zinnen uit komen dan is dat toch wel iets waar ik heel trots op kan zijn. Soms zegt hij uit zichzelf; mama, ik hou van jou, het meeste van de hele wereld. En dan krijg ik een dikke kus en de vraag: snoepje? hihi... Het klinkt zo lief. Mijn dochter is nu 1 geweest en ze staat nu vaak, lang los. Ze danst, wiegt op en neer zonder steun en ik ben benieuwd wanneer ze gaat lopen. Ze kan zich best goed alleen vermaken en ik geniet daar zo van als ik naar haar kijk.
naast de rotavond van daarnet had Tygo vanmiddag iets nieuws Hij is gek op zijn schoenen, vind die dingen helemaal het einde en komt steeds aanlopen met schoentjes in de hand op de momenten dat hij ze niet aan heeft. Nu kan hij een nieuw truukje; als ik zeg "Tygo waar zijn je schoenen?" wijst hij naar zijn voetjes. Of hij gaat kijken bij de kapstok
Ze heeft gisteren voor het eerst gezwommen en vond het.leuk. Toen we haar gisteren half slaperig naar bed brachten en we echt dachten dat ze sliep was ze na 5 min. allemaal geluidjes aan het maken. Toen we gingen kijken werden we begroet met een big smile en een kleine demonstratie: mw.had beide handjes ontdekt en hoe ze ze in haar mond kon stoppen...ze heeft ruim 30 min. vrolijk liggen sabbelen
Ze is vandaag zo lief meegeweest winkelen! Lekker rondkijken in de buggy, flesje leeggedronken in het restaurant van de Prenatal en gewoon heerlijk vrolijk!
Hij is nu 21 maanden en toen ik aan hem vroeg wat een driehoek was kwam hij ze me allemaal brengen. Daarna alle vierkanten en cirkels. En kwam aangelopen met een smulde van oor tot oor, zo trots als hij was
Ooooh hebben jullie even?? Als ik m'n meisje uit bed ga halen zeg ik altijd 'Haaaajjj moppie!!' Als ik nu ergens om 't hoekje 'kiekeboe' naar d'r doe roept ze 'haaaajj'! Hoe lief?? Ze zwaait naar iedereen en begint kusjes geven door te krijgen. Alleen maar d'r knuffeltje hoor, echte mensen niet! Maar lekker met bekkie open, zo'n super natte zoen! (meer bijten) Toen ze maand of 4 was spuugde ze... omhoog!! Hoe ze het voor elkaar kreeg weet ik niet. D'r hele koppie vol met zure melk. En lachen dat ze deed!!
Lisa heeft geleerd te zwaaien en zwaait nu naar alles wat ze ziet maakt niet uit wat vanmiddag zwaaide ze naar de kast
Hier niets te klagen hoor Ben zo happy met mijn meiden! Toen ik zwanger was van onze tweede dochter zag ik er heel erg tegenop, had zo geen zin in die eerste maanden. Maar vanaf de geboorte zit ik op een roze wolk. Ik vind het heerlijk! Oké, soms dreig ik ook wel eens van dat wolkje af te vallen hoor, maar dat is meestal maar van korte duur. Ben gewoon zo trots op mijn meiden!
mijn ventje is een echte ladies killer.....elke vrouw die hij ziet kijkt hij aan en lacht net zo hard totdat ze reageerd...kraait er soms zelfs bij! en zwaait met zijn handen, als hij dan de aandacht heeft blijft hij lachen met een big smile van oor tot oor en de bijbehorende kuiltjes in zijn wangen.......gegarandeerd dat de vrouw in kwestie een aaah wat een schatje laat vallen hahahaha. Dat word wat......
mn zoontje is een laat pratertje, maar sinds een aantal weken gaat het super hard, en sidns 1 week zegt hij ehct dingen na...vind dat dan zooo goed hihi.. zoals spaghetti, zei hij "spaaahh *stilte* tiiii" hahahahaha
Dat Beer nu al een hele week van half 12 tot 8 uur slaapt. En dat komt alleen maar omdat hij nu op z'n buik slaapt! Ben zo trots op ons kleine Beertje!