iemand ervaring met de stokke newbornset?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heyhallo, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hallo,

Ik ben opzoek naar ervaringen met de stokke newbornset. Soort van maxicosi voor de stokke stoel. Het lijkt mij erg praktisch en gezellig om met de baby aan tafel te zitten en samen te eten.

Maar ik vind het onderdeel best prijzig vandaar dat ik opzoek ben naar jullie ervaringen.
    Ik heb ook al op marktplaats gekeken.

Als het praktisch is dan maken de kosten niet uit. Maar 120 euro voor iets wat je niet of weinig gebruikt vind ik zonde.

2. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hoi,

Misschien moet je je vraag even stellen onder het kopje uitzet.
    Ook even zoeken op de site want volgens mij is je vraag al door meer mensen gesteld.
    Succes!

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Ideaal! Ons ventje heeft er heel veel ingezeten!

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Super fijn, wij hebben hem voor de eerste pas na 4 maanden gekocht, maar hij heeft er nog lang ingelegen en nu heel blij dat we hem hebben voor de tweede. Ook vrienden hebben er goede ervaringen mee.

5. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    dank je voor jullie reacties!

6. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Je hebt gelijk. Ik zie dat iemand ook een poll heeft gehouden. :)

Ik denk dat we hem aan gaan schaffen als er weer een aanbieding is. Die komen regelmatig voor. :D

7. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb een newborn set hier op zwangerschapspagina gekocht, neem maar eens een kijkje bij te koop aangeboden, en anders ga je naar te koop gevraagd en plaats je daar een oproepje:)

8. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Zijn allemaal al verkocht helaas.

Maar heb even gegoogeld op stokke newbornset aanbieding en heb er een besteld bij een babyzaak voor 90 euro.

Ben tevreden. Hij lijkt mij erg fijn.

9. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super handig ding! Niet zozeer voor aan tafel nu maar wel om ze in te leggen en te wiegen. Hier slapen ze er ook wel eens in... Ligt klaarblijkelijk lekker :)

10. Minerva

Minerva Niet meer actief

Het lijkt mij ideaal, maar ik ga hem niet kopen in verband met de prijs. Voor de periode dat je hem kunt gebruiken vind ik hem véél te duur. Daarom hebben wij een box met wieltjes en die rollen we er wel bij ;)

11. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Ik wil ook de newborn gaan kopen. Maar weet je zeker dat je er voor 90€ wel een hoes bij hebt gekocht?? Deze zit er namelijk niet standaard bij. Ookal staat hij vaak wel op het plaatje erbij. ( dit is namelijk bij babydump en babypark zo)
    ik ga iig een 2de hands kopen want nieuw kom je anders op zo'n 140€ uit.

12. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    De hoes is bij prenatal in de aanbieding.

Ik heb de newbornset bij babyplus besteld. Hier zaten extra gliders bij en dat ding voor speeltjes. En bij de prenatal heb ik de hoes besteld. Omdat ik idd niet het idee kreeg dat de hoes erbij zat.

13. simoontje123

simoontje123 Fanatiek lid

18 feb 2013
    1.285
    0
    0
    gastouder bij twee gezinnen
    Omgeving den bosch
    Hoe duur was de hoes dan nog als ik vragen mag?? 90€ voor new bornset en dan nog voor de hoes geld betalen. Ik vind het wel duur hoor, aangezien ze er max. 8 maanden in kunnen. Maar daarin tegen staan ze voor 70€ inclusief hoes op marktplaats 2de hands. Dus dat scheelt niet veel.

14. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    De hoes is op het moment 29 euro bij prenatal met slabber en kussentjes.

Ja, ik heb eerst ook op marktplaats gekeken en omdat ze daar ook voor 80 a 90 euro staan en ik dan toch een nieuwe hoes erbij wilde halen hebben we besloten om hem nieuw te kopen in de aanbieding.

Deel Deze Pagina