Steken in liezen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dapi, Jan 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dapi

Dapi Lid

May 22, 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hallo dames,

Ik heb even een vraagje. Al 2 weken loop ik met steken in mijn onderbuik die doortrekken naar de vagina (die komen soms opzetten). Mijn VK zei dat het komt, omdat de kleine aan het indalen is.
    Maar nou heb ik sinds 4 dagen ook steken in mijn liezen, die kunnen best pijn doen. Ze zijn er niet de hele dag, maar ik voel ze soms.
    Ook heb ik opeen pijn aan mijn bovenbenen, vooral als ik bijv. boodschappen heb gedaan of even gelopen heb. Herkend iemand van jullie dit?
    Heeft dit ook met het indalen te maken?
    Ik hoor het graag.

Groetjes Dapi

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Ik weet nog niets over indalen, maar wel alles over buikspieren en aanhechtingen. De pijn die je bescrijft komt waarschijnlijk van je buikspieren, deze lopen over je liezen en je bekken door in je bovenbenen. Ik kan me voorstellen dat ze bij het indalen iets meer moeten oprekken en dat voel je dan als steken in je lies en bij het lopen waarschijnlijk idd in je bovenbenen.

Succes er mee.

3. Vera

Vera Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    2,604
    1
    0
    Ik herken het wel. Volgens mij heeft het ook met indalen te maken. Krijg soms ineens steken in mijn linkerlies. Verder rekt natuurlijk alles nog steeds verder uit. Het is lastig, maar kan verder geen kwaad volgens mij.

Share This Page