Dag zwangere dames! misschien komt het omdat ik met de jaarwisseling altijd wat sentimenteel ben, maar ik wil jullie allemaal heel veel geluk wensen met de prachtige ervaring van het zwanger zijn. Ikzelf ben moeder van een prachtige knul die al twee jaar is geworden in oktober en een prinses van een dochter die twee weken geleden 6 maanden is geworden. Mijn man en ik vinden ons gezin compleet en hebben ook geen kinderwens meer. Ik heb zelf ook niet van die fijne zwangerschappen gehad, bloedverlies, bekkeninstabilliteit enz enz. Toch vind ik het gek dat ik nooit meer een kind onder mijn hart zal dragen, nooit geen schopjes meer zal voelen, nou ja sentimenteel alom. Dus dames, geniet er met volle teugen van, ook al valt het niet altijd mee. Ik hoop dat jullie allemaal net zo gaan genieten van jullie kindjes als ik. Nogmaals heel veel geluk, gezondheid en liefde gewenst in het nieuwe jaar, groetjes van een gelukkige moeder
Voor jou en je familie ook een heel gezond en gelukkig 2007. En natuurlijk voor iedereen op dit forum. Voor vele wordt het een spannend jaar