Het is nog heel heel ver weg (gelukkig maar eerst effe genieten) Maar wat ik me afvroeg of een 4e bevalling sneller gaat. Bij de eerste heb ik er 7,5 / 8 uur overgedaan Bij de tweede 3,5 uur overgedaan. Bij de derde 1,5 uur overgedaan. (echt van wee 1 naar het uitgepoept hebben) Dus bij mij is het elke keer gehalveerd hahaha. De verlos houd er nu ook rekening mee en insinueert ook de twee andere verloskundigen (zijn nieuw in haar praktijk) Dat als ik bel dat ze echt direct moeten komen, want ik kan goed een telefoongesprek voeren ook al heb ik weeën. Daar door wilde ze bij de tweede niet gelijk komen, ze vond mij makkelijk praten terwijl ik weeën had Maar vraag me wel af hoelang/ hoe kort ga ik er nu over doen. Dusssss effe vraag aan dames die zijn bevallen van een vierde of het bij jullie ook sneller ging of misschien net zolang ofzo???
Bij de eerste met 36.3 weken vanaf het breken van de vliezen 22 uur maar vanaf de wee opwekkers 8 uur Bij de tweede met 36.5 weken vanaf het breken van de vliezen 15 uit maar vanaf de wee opwekkers 7,5 uur Bij de derde (37 weken) zijn de vliezen gebroken door de gyn ( inleiden) en meteen wee opwekkers en dat duurde 7 uurtjes Bij de vierde spontane weeën met 36.1 weken, om 03.00 in de nacht wist ik .... Dit zijn weeën, om 10.00 uur ctg en inderdaad weeen, ben heel lang op 6 cm blijven hangen ( van 12.00 tot 18.00 ) kindje was niet ingedaald dus ze wouden de vliezen nog niet breken, 18.15 braken ze per ongeluk mijn vliezen tijdens toucheren en toen had binnen 10 minuten volledige ontsluiting Dus als ik reken vanaf de eerste regelmatige weeen 16 uur 😏 Maar wel zonder breken van de vliezen en zonder wee opwekkers
Ik lees mee.. hoop van niet iig 😊 3e was er met 4 uurtjes (1e wee tot geboren zijn), en nu zijn we verhuisd en moeten we 45 min wachten op oppas en dan nog 45 min rijden naar het zkh 😇
Om 12:15 eerste wee Om 14:30 ziekenhuis Om 14:35 vliezen spontaan gebroken en zoon kwam na 1 oerswee mee Zat al pers weeen op te houden vanaf onderweg maar ziekenhuis Eenmaal in wachtkamer zei ik kan niet zitten brachten meteen na kamer ik zei hij komt eraan hun ja verloskundige komt zo ik zei nee nu en ondeed me van me kleding En ze kon hem zo opvangen ze wouden nog controles doen omdat vruchtwater groen was maar geen tijd voor Haha dus snel kan het zeker gaan Ik belde trouwens pas om 14u het ziekenhuis . Stom he ik dacht wachten of het wel we een waren terwijl ik 40+6 was Me man sliep ik hem wakker gemaakt hij door huis rennen als kip zonder kop Gelukkig andere kids op school me moeder meteen gebeld die zou ze halen
Wow hoop voor je idd dat het 4 uurtjes duurt. Hoop eigenlijk dat het net zo snel gaat als bij de derde 😏 Alleen die naweeën he.. pffff echt geen zin in!
Toevallig ben ik vandaag bevallen van ons 4de spruit . De tijden van bellen tot bevalling zijn: 1ste: 2 uur 2de: 1 uur 3de: 2 uur 4de: 40 min Hier dus turbo bevallingen gehad zonder weeën en persweeën. Daarom duren de bevallingen zo kort omdat ik veel te laat bel.
1e duurde 37 uur (spoedks geworden) 2e 12 uur 3e 4 uur Naar de 4e ben ik ook heel benieuwd! Bij mij blijft het telkens steken op 4-6 cm. Pas als mijn vliezen handmatig gebroken geworden gaat het ineens heel vlot. Spannend weer heh <3