Hey mensen, Vandaag dag 48 dus, en ongeveer 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong die ik dus per ongeluk nog es getest had op dag 34! Ik ben thuis gekomen van mijn werk deze middag en ik had zoiets van: Nog geen maandstonden dus ik doe toch es een zwangerschapstest En ja hoor een teststreep en een tweede streepje, welliswaar lichter dan de teststreep maar een duidelijke 2e streep Kan het nu zijn dat ik toch al langer zwanger ben? en dat dag 34 toch geen eisprong was? Groetjes Winter
sommige ovu testen geven ook zwangerschap aan hoor ik hier wel eens. maar in ieder geval heel erg gefeliciteerd. word je geduld eindelijk beloond! liefs peggy
he Winter, zou helemaal te gek zijn, ja.. over een paar daagjes nog maar eens testen, om te zien of de streep iets duidelijker wordt ( maar een streep is een streep, dus een lichte streep is ook gewoon een streep !) grtz
je bent in ieder geval zwanger... en hoe lang is nu wat onduidelijk... maak anders eens een foto van je test.... hihihi.. nieuwsgierig hier! en denk dat je even met je huisarts moet bellen en het verhaal uitleggen... die kan dan inschatten of je voor een vroegere termijnecho zou moeten of niet....
Gefeliciteerd Winter! Geniet er heerlijk van, en maar afwachten hoe ver je nu eigenlijk bent.... Jelske
Ik hoop het zo voor je! Wil je niet ontmoedigen maar had dat vorige week ook en is helaas mis gegaan. Maar dat hoef en zal bij jou echt niet zijn. Kijk eens bij mij in fotoalbum. Daar zie je ook een zwangerschapstest. Ook iets lichter dan teststreepje maar toch. Alvast een dikke proficiat! Liefs Assie
efkes nog vraagje: Ik zie hier dat de testen van matcare een gevoeligheid van 20 mU/l HCG Hebben is da erg gevoelig of niet? Want ik weet eigenlijk niet of ik overtijd ben hé. Volgens alle cyclussen wel: de (langste was 41 dagen) maar aangezien ik nog een pos. ovu had op dag 34? Hopelijk veranderd de situatie niet meer Sorry! Ben een bezorgde Winter
@winter: dat is behoorlijk gevoelig ja.... ik dacht dat CB ongeveer 50 heeft.. dus is minder gevoelig.. en als je daar een streep hebt heb je dus al meer hcg in je urine.... MAar meid gewoon over een paar dagen weer eens testen en dan verder zien
Gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws.... maar idd als je nog niet 100% overtuigd bent kan je natuurlijk altijd even contact opnemen met je huisarts...
winter kijk maar in mijn album daar staan 3 testen in 1 van matcare en 2 van eigen merk (gekocht in supermarkt) de matcare was ook een vaag streepje maar streep werd steeds duidenlijker. groetjes