Ik zit nu op 16 dpo. Nu echt een knaltest. Helaas 2e pinksterdag. Alles dicht. nog een lange dag wachten
hi pip, had even meegelezen om te zien hoe het zou aflopen... Maar dit ziet er echt heel hoopvol uit! Je testen worden donkerder en dat is echt een goed teken. Volgens mij is dit echt niet meer de pregnyl, maar mogen we je voorzichtig gaan feliciteren !!! Morgen gewoon even de gyn bellen en een bloedtest vragen en dan kun je eindelijk echt gaan genieten volgens mij! Dus heel voorzichtig alvast: gefeliciteerd!
Van harte gefeliciteerd!!!! Bij mij was de pregnyl 1500 er na 9 dagen pas echt uit maar de streepjes werden alleen maar lichter en lichter!! Die van jou knallen gewoon van de test af, dus niet meer twijfelen want je bent hartstikke zwanger
piop, dit ziet er heel goed uit, denk echt wel dat het goed zit. en sorry, ik had het verkeerd idd. ik dacht heel even, waarom weet ik niet, dat het 15000 was. heel raar, ik las het goed hoor, maar zat met meer in mijn hoofd. natuurlijk is 1500 sneller uit je lichaam dan 5000. maar goed, ik denk nietdat dat nog belangrijk is, want je bent hartstikke zwanger!
Dit ziet er goed uit hoor! Je bent gewoon hartstikke zwanger!!!! Van harte!! 16 DPO... dan is de pregnyl er echt wel uit. Niet twijfelen, gewoon vieren!!!
@Wies, maakt niet uit! Ik dacht al, misschien dat 1500 er langer over doet Maar ik lees natuurlijk elk berichtje hier erg goed Meiden bedankt voor de positieve reacties! Ik hoop het echt zo! Het is zo raar dat het over mij gaat. Morgen als ik positief uit de bloedtest kom, kan ik ook pas juichen!
voor nu ben je echt zwanger hoor! Ik hoop van harte dat je dit beebje over 8 maanden in je armen mag hebben!
Gyn vond het niet nodig om een bloedtest te doen. Ik ben zwanger zei ze! 18 juni de eerste echo al! Onwerkelijk!! Bedankt voor alle (positieve) reacties!
Van harte!!! Gelukkig dus toch hcg van een zwangerschap!! Ik testte zelf met andere merken, omdat de kv zo snel knal positief wordt en de nare ervaring die ik had met bloed prikken en de knal positieve kv test. Maar het ziet er super uit, yeah!! Nogmaals van harte!