Wanneer kun je op zijn vroegst testen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Puck1, 16 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Hoi dames,

Ik stel deze vraag even voor mijn zusje omdat ze graag wil weten hoe of wat.
    Volgens fertility friend heeft ze 5 dgn terug haar eisprong gehad. Wanneer zou ze kunnen gaan testen? Het is nu nog te vroeg dacht ik zo of niet (ikzelf heb destijds pas overtijd getest). Vandaar dat ik het even aan jullie vraag voor haar aangezien jullie de experts zijn:p
    Oh ja ze had vanmorgen getest met een kruidvat 2 voor 5 test en die was hagelwit.
    Laat het ons even weten aub.

Liefs Puck.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    4 dagen voor haar nod? er zijn wel mensen die eerder nog testen maar ook veel die dan alsnog nega testen omdat het ook gewoon nog te vroeg is dus ik zou gewoon haar nod aanhouden of max 4 dagen ervoor

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ze heeft nu echt veel te vroeg getest..
    Ik heb op zijn vroegst wel eens 11 na dagen na mijn eisprong getest en toen kreeg ik een licht streepje

4. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Ja ik dacht ook al dat ze veels te vroeg was, maar van mij wil ze het niet aannemen. Vandaar mijn vraag dan kan ze de reacties lezen. Ik zelf heb geloof ik 1 dag voor NOD getest of op mijn NOD. Dat weet ik niet meer. Ik had toen wel een knaltest, duidelijker kon niet. Dus zo'n 2a3 dagen voor haar NOD kan ze misschien nog eens een testje wagen? Ze heeft nu die 2v5 testen gebruikt dat zijn toch de meest gevoelige testen die er zijn of niet? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ik heb vijf dagen voor NOD al positief getest met een KV2V5 :) dat was dus 9 dagen na mijn eisprong

Deel Deze Pagina