Hoi meiden, Ik gebruik de matcare ovulatietesten (Deze heb ik in het verleden ook met succes gebruikt), en nu viel mij op dat gister en vandaag de teststreep zo positief is dat hij zelfs eerder komt dan de controle streep. Ik heb dit nog nooit gehad en vroeg me af of dit vaker voorkomt als de test positief is Gr MB2005.
Ik heb de dipsticks van Matcare gebruikt, en dat is mij niet opgevallen. MOet wel zeggen dat ik die ronde voor het eerst de testen gebruikte en ook die ronde zwanger ben geworden.
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb al 2 kindjes en bij hun heb ik het ook nooit gezien. Tussen hun in ben ik ook zwanger geweest, wat helaas een ma werd, en voordat ik toen zwanger was heb ik dat ook niet gezien. Wel ging het toen helemaal raar, omdat ik toen geen lh piek kon vinden en na doortesten de ovulatietesten ineens wel positiever werden maar dat bleef maar doorgaan. Ik bleek toen zwanger te zijn. nooit een lh piek gezien en toch zwanger geraakt, waar ze dus op reageerden. Rare testjes, haha
Inmiddels is duidelijk dat ik zwanger ben en dat ze daarop reageerden. Vandaag moest ik toevallig bij de gyn zijn en d.m.v een echo en bloedprikken werd duidelijk dat ik zwanger ben. Ook heb ik nu maar even zwangerschapstesten gedaan, en daar kon ik niet omheen Wel heel gek want ik ben 4/5 dagen ongesteld geweest, wat achteraf dus geen menstruatie was. Ik dacht dus zelf in mijn vruchtbare periode te zitten Misschien hebben sommige meiden hier wat aan Gr MB2005.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik gebruik al maanden matcare en had het nog nooit gehad. Maar gisteren keek ik na een halve minuut op mijn ovutest en er stond al een dikke teststreep en amper een controlestreep. Ik vond het zo vreemd. De controlestreep trok wel bij, maar was wel een stuk lichter dan de teststreep Al ben ik niet zwanger, want ik voel duidelijk mijn eisprong.