Vers van de pers zeg maar. Vind em nog wel wat vaag, maar het is toch een streepje??? Pfff... enig idee hoe ik nu moet rekenen? Heb eind december een miskraam gehad en sindsdien onregelmatig ongesteld (zie mijn banner). 1 april heb ik mijn laatste menstruatie gehad (na een cyclus van 38 dagen. Ben ik nu evengoed 35 dagen zwanger zeg maar?? SPANNEND!!!! en manlief is aan het voetballen...
Nou ik zie zeker een streepje! Gefeliciteerd meid! Hoe het met tellen zit weet ik niet precies, maar lijkt me dat je vanaf je eerste dag van je menstruatie rekent..
Hey maggiemagpie, Ik ken je nog van de periode dat we allemaal op onze eerste echo aan het wachten waren, helaas bij jou toen slecht nieuws... Maar nu zwanger!! yahoooooooo, gefeliciteerd en ik ga duimen voor een mooie plakbeeb
Gefeliciteerd ! Enneh, je moet niet van de eerste dag van de menstruatie rekenen. Je telt 2 weken (14 dagen) op bij het aantal dagen dat je nu na je eisprong zit.
Senso! Wat leuk dat je dat nog weet. Lief van je! Hoe gaat het met jouw zwangerschap?? Ben helemaal hyper!! Kan niet wachten tot Maggie-man thuis is
Gefeliciteerd!! Je moet rekenen vanaf je eisprong inderdaad. Ik denk dat je nu rond de 4 weken bent. Met een echo weet je het zeker! Wat een leuke nickname heb je trouwens. Komt uit de film met Julia Roberts toch? Runawaybride? Tenminste, daar moet ik dan aan denken!
Thnx! Weet eigenlijk niet hoe ik aan die nick kom. Gebruik em al jaren. Pff ga me afvragen hoe ik dit de komende weken geheim kan houden. De meeste mensen weten van mijn miskraam dus iedereen let er natuurlijk onwijs op nu.
Gefeliciteerd, dat is een echte onvervalste streep. Hoe heb je het je man verteld? En hoe reageerde hij? Ik zou denk ik ook rekenen met eisprong+2weken, dus 4 weken nu? En dan krijg je je echte berekening wel bij de termijnecho. Met zo'n onregelmatige cyclus houden ze die aan, en niet de eerste-dag-laatste-menstruatie. (was bij mij in elk geval zo; ik had een cyclus van 26 tot 35 dagen en ook al verschilde de echo maar 1 dag met de EDLM, toch hielden ze de echo aan.) Ik duim mee voor een goede plakker!
Mijn laatste menstruatie was 1 april, maar ik heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong was. Ergens tussen 15 en 25 april?? Mijn man kwam pas laat thuis en had een aardig bakkie op zeg maar, dus heb het hem pas vanmorgen verteld. "Huh?? Zo snel alweer!!" reageerde hij! Haha! Mijn mk is ook alweer dik 4 maanden geleden, dus vond het wel weer tijd worden. Nou moet ik wel zeggen dat ik hem nooit echt vertelde wanneer ik dacht dat mijn vruchtbare dagen zouden zijn hoor. En wij zijn ook niet van het "om de dag klussen", maar gewoon, als we daar zin in hebben. Nou, laten we idd hopen dat deze wel blijft plakken!
Tuurlijk weet ik dat nog! je bent mijn zijn allen aan het wachten op de 1e echo en je bent allemaal zenuwachtig, als je medezwangere dat terugkomt met slecht nieuws maakt dat indruk.. IK ben zo onwijs maar dan ook zo onwijs blij voor je, ben wel heel nieuwschierig hoe maggie-man gereageerd heeft Hier gaat alles helemaal goed, we weten inmiddels dat we een knulletje krijgen en morgen gaan we weer even spieken naar hem. liefs, Senso