Vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Mim89, 8 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.347
    8.850
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal,

26 Augustus kreeg ik bloedverlies. Als ik uitging van mijn laatste menstruatie was ik toen 6+3 weken zwanger. Heb die dag een echo gehad waarop een vruchtje te zien was van 5+2 weken (zou kunnen omdat ik zelf ook het vermoeden had dat mijn eisprong later was). Afgelopen Donderdag weer een echo gehad waarop helaas het vruchtje al niet meer te zien was. Ik heb niet veel bloedverlies gehad en ben 3x iets van een stolsel verloren waarvan 2 echt kleine en 1 iets grotere ongeveer net zo groot als een 2 euromunt. Ook goed bekeken en naar mijn idee was dit niet het vruchtje. Verloskundige zei dat het soms ook gebeurt dat het vruchtje in je lichaam 'oplost'.

Nu zag de verloskundige afgelopen Donderdag op de echo nog iets waarvan ze dacht dat het òf nog het vruchtzakje was òf oud bloed. Als het het vruchtzakje was kwam die volgens de meting op 5 weken. Dus waarschijnlijk is het gestopt met groeien met 5 weken. Wat ze nog zag zat ook al richting mijn baarmoedermond en dus was het een volledige miskraam zei ze. Ze zag ook al dikker baarmoederslijmvlies en al eiblaasjes in mijn eierstokken.

Nou heb ik sinds afgelopen Vrijdag 3 zwangerschapstesten gedaan om te kijken of ze afliepen. Zodat ik weer wanneer de hcg uit mijn lichaam is.

En misschien word ik harstikke gek, maar ik lijk oploop te zien? Tussen de eerste 2 afloop, maar tussen die van vannacht en net zie ik oploop. En tussen die van Vrijdag en nu lijk ik ook oploop te zien en daar zit niet veel tijdverschil in en vandaag niet minder gedronken ofzo.

Bijgevoegde bestanden:

2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Je kan testen van dezelfde dag niet met elkaar vergelijken. Dagelijks, liefst im de dag testen om een juiste op- of afloop te kunnen beoordelen.

3. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.347
    8.850
    113
    Vrouw
    Nee dat weet ik. Maar tussen de test van Vrijdag en van vandaag lijk ik ook oploop te zien. En daar zit 48u tussen.

4. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Ik zie tussen die van vrijdag en vannacht geen oploop. Ik zie ook niet echt oploop tussen die van vrijdag en vanavond. Daarbij is die van vrijdag al zo ver opgedroogd dat je deze testen ook niet kan vergelijken met elkaar.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @Mim89 ik zie ook oploop já..

En even iets. Je kan geen opbouwend baarmoederslijm hebben als er nog een vruchtzakje in je baarmoeder zit.. (als) het dan een miskraam was dan moet dat er eerst uit zijn. Je hcg onder 5 dan pas begint er weer opnieuw iets te groeien...

Dit is wel even iets wat je in de gaten moet houden.. (wondertjes zijn de wereld nog niet uit).. Spannend en aan de andere kant snap ik dat je er een beetje onzeker en van in de war raakt.

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.347
    8.850
    113
    Vrouw
    Kan dat baarmoederslijm dan ook nog zijn van de zwangerschap die een mk is geworden? Ze twijfelde of het nog het vruchtzakje was of oud bloed...

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ja dat lijkt mij wel... Als er nog hcg in je lichaam zit is er vaak nog weefsel achter gebleven. Maar normaal loopt een test dan niet op...

Doe eens met de 2de urine Een test

Mim89 vindt dit leuk.
  8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.966
    15.605
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou even doortesten.
    Als de testen blijven oplopen dan zit er nog steeds weefsel van je mk wat nog wakkert en het hcg laat stijgen ;)

Mim89 vindt dit leuk.
  9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.347
    8.850
    113
    Vrouw
    Test van vandaag. Vk zei afwachten tot Donderdag en dan een merk test doen. Als die ook nog positief is dan terugbellen.

Bijgevoegde bestanden:

Zulema vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina