Niet heel raar, want ik weet dat het kan. We gebruiken ook geen anticonceptie. Even wat feiten op een rij: -1e zwangerschap heb ik 9 maanden op gewacht 4 maanden borstvoeding gegeven daarna duurde het lang voordat ik ongesteld werd en was het het eerste half jaar ook onregelmatig. -Tussendoor geen anticonceptie gebruikt. -Ik werd weer zwanger toen mijn oudste 1 jaar en 8 maanden was. -Ik geef nu alweer 8 maanden borstvoeding. Nog niet weer ongesteld geweest ongeveer 2 a 3 maanden terug wel een periode wat buikpijn gehad en iets roze slijmverlies 1 dag. Een paar weken terug ook 1 dag roze slijmverlies gehad. Weet het niet meer precies niet opgeschreven omdat het maar 1 dag was. Eergisteren een test gedaan waar ik zo goed als niks op zag. Maar omdat hij toch niet helemaal spierwit was voor mijn gevoel heb ik gistermiddag ook een test gedaan en daar zie ik ook vaag iets op. Zelfs iets duidelijker. Ik vraag me af of meer mensen dit hebben gehad. En ik wilde gewoon ergens/tegen iemand mijn verhaal kwijt en ik ben vooral heel erg benieuwd of ik nu wel of niet zwanger ben. Ik ben er ineens heel erg mee bezig in mijn hoofd. Ik doe trouwens sowieso soms een test om dus zeker te weten of ik nu wel of niet zwanger ben. Aangezien ik borstvoeding geef. En niet ongesteld nog ben geweest vind ik dat prettig. Alle andere keren waren de testen echt wit. Hierbij een foto 1 van eergisteren en 2 is van gisteren.
Theoretisch gezien kan je zwanger zijn natuurlijk. Ik kan het alleen heel moeilijk zien op de foto. Er zit een soort van schaduw over. Als ik mijn scherm een beetje kantel denk ik wel een licht streepje te zien?! Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Spannend!
Wauw dat zou wel bijzonder zijn zeg. Niet ongesteld geweest en toch zwanger. Ben zo benieuwd haha. En ook heel toevallig dat ik dan net test. (Ik test wel af en toe maar niet elke maand) Ik hou jullie op de hoogte. Ik haal of vandaag of morgen een test ligt eraan hoe het uitkomt met werktijd.
Ik zie hem zeker. Maar omdat je geen echt idee van je cyclus heb zou het ook een reactie kunnen zijn op je eisprong. Wel spannend meid!
Haha duidelijk? Ja? Ik zou bijna denken dat jullie een ander beeld voor jullie hebben. Ik moet echt goed kijken hoor. Tenminste ik zie wel wat maar durf het niks te noemen. Eisprong op de zwangerschapstest heb ik ook al eens eerder gedacht inderdaad. En qua kwaaltjes lijkt het ook allemaal op elkaar zo in het begin. Ik vond de laatste paar dagen bijvoorbeeld al dat ik weer een onzuivere huid heb gekregen en buikkrampen. Ben ook zo futloos als wat. Maar ja dat is bij een menstruatie net zo. Dat wordt nog een paar dagen door testen denk ik...
Het kan ook door de borstvoeding komen dat je je menstruatie nog niet echt gehad hebt. Groetjes Brigitte
Dank je Brigitte. Dat snap ik en ik vind het ook helemaal niet erg dat ik nog geen menstruatie heb gehad Maar daarom ben ik wel benieuwd wat deze licht positieve testen betekenen. Misschien toch eisprong? Of toch zwanger? Lijkt me niet dat het niks is. Dan waren ze wel wit gebleven... Toch? De tijd zal het leren.
Dat dus. Laatste tijd vaak topics voorbij zien komen van KV 2 voor 5 euro die op een eisprong reageren. Misschien even een aantal dagen wachten en dan nog eens testen. Desnoods met een ander merk.
spannend!! En dat je nog geen menstruatie gehad hebt zegt niet veel. Je krijgt eerst een eisprong.. raak je niet zwanger, dan pas word je ongesteld.. al een ovulatietest gedaan? Heel veel succes!
Ik snap het. Ik weet hoe het werkt haha Maar toch vind ik het dan bijzonder dat ik of een eisprong heb of zwanger ben aangezien de jongste pas 8 maanden is en nog borstvoeding krijgt. Want de vorige keer tot 4 maanden gevoed en de menstruatie kwam pas veel later op gang. Wel met 7 maanden een giga dip gehad dat ik even bang was dat het gedaan was. Maar toch weer weten op te krikken. Maar ja dat zou eigenlijk raar zijn want 2 weken geleden zou ik dan natuurlijk mijn eisprong gehad moeten hebben... Nee geen ovulatietest gedaan want die heb ik niet in huis.
Heb je ook terugloop van je melkproductie? Daar merkte ik het destijds aan. (ik heb lang gevoed) ik lijk een lijntje te zien op de 2e test, maar ik weet niet zeker of hij op een eisprong reageert
Het is nu weer stabiel maar met 7 maanden ongeveer dus een super dip gehad. Dacht dat we daar niet meer uitkwamen. Maar ja ze is al 8 maanden dus krijgt ook al bijvoeding wat ze allemaal heel goed eet. Drinken krijgt ze er niet echt bij ja soms een slok water of roosvicee maar een beker drinkt ze nog niet leeg. Ze drinkt gemiddeld: Om 7 uur 11 uur Tussen 11 en 3 wat slokjes Rond 5 a 6 zo voor het eten nog Dan na het eten nog om 20:00 en 23:00 En soms dan niet meer tot de volgende dag maar ook geregeld nog zoals afgelopen nacht 3 keer.