Mijn laatste menstruatie was van okt 2010! Zelfde verhaal: 1e geboren in jan 2009 en het dus ruim een jaar voordat ik weer menstrueerde en in nov 2010 bleek ik zwanger. In juli 2011 dus bevallen van nr 2. Omdat ik ervan uitging dat de bv de menstruatie wel weer lang zou tegen houden, hebben we geen ac gebruikt. In mei 2012 had ik een positieve test, zonder nog maar ongesteld geweest te zijn! In februari 2013 kwam dus nummer 3 en nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Fijn: wel kindjes, geen ongi! Ik vind je test trouwens moeilijk te zien inderdaad door de schaduw. Nog een foto maken?
Hallo daar ben ik weer Zie 1e bericht en nu de zwanger en kids zwangerschapstest. Deze is van net: Zou het? Of toch nog die eisprong. Zo vreemd dit. Snap er niks meer van ik vind deze wel duidelijk.... Wat denken jullie?
Zou ik dan echt zo toevallig die ene eisprong hebben gemeten en ook nog eens toevallig de eerste keer zwanger zijn geworden? Zonder ongesteldheid te hebben gehad..... Terwijl de andere keren ging het moeizamer en kwam alles amper op gang...
Blijkbaar haha.... Wil niks zeggen hoor dat het de andere keer langer duurde. Ik word blijkbaar steeds sneller zwanger... Eerste x na 11 mnd, tweede keer na 3 mnd en derde keer na 2 mnd
Whhaaa ik kan het niet geloven. Pfff Pfff haha De jongste is nog maar 8 maanden Wat zal het druk worden. Komt goed hoor haha. Maar echt? Ik moet nog meer testen doen hoor. Kan het nog niet echt geloven. Toevallig toch allemaal.
Ja laatste test lijkt me inderdaad vrij duidelijk Dus ik zou zeggen positief... wanneer ga je weer testen?!
Denk ook gefeliciteerd! Doe anders een CB Digitaal. Durf te wedden dat ie netjes zwanger aan zal geven,
Gefeliciteerd, lijkt me een duidelijk positieve test. Maar een CB digital is toch altijd wel errug leuk om te doen!
Gefeliciteerd!! Hier was het tussen de eerste en de tweede precies zo! Ook geen menstruatie gehad en direct weer zwanger! Ze schelen 13 maanden! Hartstikke leuk.