Hello dames, Van april tem augustus proberen wij nog even de eisprong te omzeilen met een persona monitor! Om de eerste maanden extra te controleren wanneer men ei er zou zijn heb ik ook al 10 ovutesten vd action gekocht. Nu is men vraag, Wanneer start ik best met testen?Na men 1e echte menstruatie? Als je foto's hebt van positieve ovutesten vd action mag je deze gerust even posten hoor. Nu nog even spiraal(eer mensen gaan vragen wat nu)en we willen pas vanaf aug'14 zwanger worden omdat we eind dit jaar verhuizen naar ons nieuwe huis en we willen het eerst wat gewoon worden met ons 3-tjes eer er een babytje bijkomt!! Thx
Sorry ik begrijp het niet zo goed.. je hebt nu nog een spiraaltje.. Dan word je normaal gesproken niet zwanger... En heb je een mirena spiraal of een koper spiraal... Of is het om inzicht in je cyclus te krijgen? Ik begin vaak op dag 10 met de ovulatie testen.
In april moet spiraal eruit en dan ga ik tem Aug met persona monitor werken om nog niet direct zwanger te worden. En ter extra controle omdat het de eerste maand nog ni betrouwbaar is extra ovutestjes doen,snap je??
Ja begin het te begrijpen. Maar lijkt het je niet verstandiger ipv de persona monitor, condooms te gebruiken? Dat lijkt me veiliger... Aangezien sperma tot max 3 tot 5 dagen) in leven kan blijven...