Hallo allemaal! Vandaag op 3 dagen voor de NOD weer negatief getest... ik heb mijn hoop opgegeven voor deze ronde. En ik had er nog wel een goed gevoel bij. Ik heb twee keer getest, eergisteren en vandaag, en beide keren had ik witte vlokjes in de urine. wat zou dit kunnen zijn of betekenen? Ik heb nu geen blaasontsteking (ben daar wel gevoelig voor, maar weet precies wanneer ik het heb en wat de oorzaak is. nu dus geen last.) Groetjes Vlinderr
He meid! Het kan nog steeds hoor! Je kan negatief testen omdat je nog niet genoeg HCG hebt opgebouwd.Ik zal nog even wachten als ik jou was en op je NOD weer testen. Ik had toen ook pas een licht positieve test. Drie dagen erna een zwaar positieve test! De vlokjes, ik weet het niet zeker, heb gehoord dat het bijv ook je afscheiding kan zien. Het is niet iets ernstigs. Heb ik ook wel eens gehad, ik werd toen wel ongesteld.
Oke, bedankt! Ik heb die vlokjes nog niet eerder gehad, dus vond het raar. Maar dan ga ik er maar vanuit dat het verder niks geks is. Ik wacht idd nog even met testen. Ik ga er namelijk vanuit dat ik gewoon ongi ga worden.
@Woeza... heb jij trouwens niet voor de NOD getest, of had jij ook 3 dagen voor de nod nog een negatieve test? en teste je pas later positief.
Dat komt puur doordat ik me niet zwanger voel (op gevoelige borsten na) en bij de eerste zwangerschap 5 dagen voor de nod positief testte. Ik ga er vanuit dat dat dan nu weer zo moet zijn. En volgens mij test het merendeel van de zwangeren al wel positief op 3 dagen voor de nod...
Nee hoor,.....ja veel,beginnen al,zo vroeg met testen .... Daarbi moet ie niet vergelijken met je eerste zwschap....je weet nu niet precies wanneer je eimwas toch?
Ik doe IUI, dus weer precies wanneer mijn eisprong is. Maar dan probeer ik nog niet meteen van het slechte uit te gaan... ik wacht het nog een paar dagen af. thx.
Hoi meid, Sorry voor mijn late reactie, ik was even op visite. Ik heb idd alleen positieve test op mijn nod dag gehad. Daarvoor niet. Er kan nog van alles gebeuren! Ook had ik dezelfde klachten als ik normaal had als ik ongi werd.Dus was ook overtuigd dat ik dat zou worden.
Dat zegt niets hoor, bij mijn zoontje voelde ik me ook helemaal niet zwanger. En dat je bij je 1e zwangerschap zo vroeg positief testte, dat zegt ook niets. Helaas elke zwangerschap is van het begin tot het einde anders, dus geef niet de hoop op. Alhoewel ik het wel goed van je vind dat je jezelf een beetje "indekt" voor als je ongi gaat worden. Ik ga duimen voor je dat je toch nog zwanger bent en anders snel wordt!