positieve zwangerschapstest en bruinverlies

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by leli, Feb 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leli

leli Lid

Nov 21, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen nog 2 positieve zwangerschapstesten gedaan maar heb het gevoel dat ik mijn maandstonden moet krijgen, het is geen constante pijn maar wel zo'n warm gevoel in de onderbuik.
    Zou ik gerust kunnen zijn of zou er een miskraam op komst zijn?
    Hartelijke groetjes

De strepen kwamen er binnen de aangewezen tijd.

2. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Ik had op de dag van nod ook een positieve test en had ook het gevoel dat ik menstruatie ging krijgen maar niet dus........maar ik lees dat je bruinverlies heb nou dat kan 2 dingen zijn of het is innestelingsbloeding of toch een vmk hou het effe in de gaten .

3. me83

me83 Niet meer actief

toen k zwanger was had ik ook wat bruinverlies.. kan van de innesteling zijn.. je baarmoeder gooit dat soms er dan toch uit..

zolang je geen helderrood bloed verliest hoef je je denk ik geen zorgen te maken.. als je echt gaat bloeden als bij een ongi kan je even je HA bellen of een VK in de buurt voor informatie..

veel succes

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Ik had een paar dagen voor nod rood verlies, met afvegen en daarna een paar dagen heel klein beetje bruin.. Ook een ongigevoel.. Daarna posi test en toen niks meer.. nog steeds dat ongigevoel, het groeien van mn baarmoeder.. Blijft spannend dus!

5. leli

leli Lid

Nov 21, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel dank voor jullie reakties, ja dit is echt geen leuk gevoel, je durft niet meteen te springen van blijdschap, ik blijf hopen, veel liefs aan jullie allen.

6. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

Apr 1, 2010
    2,044
    0
    0
    ik heb het ook gehad, bij 5 weken precies...de eerste keer begon het bij mij ook met 5 weken en dat werd helderrood en toen dus een mk...dit keer ook bij 5 weken maar was alleen bruin en heel minimaal...en zie mijn banner...;)

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Leli hier vandaag heel toevallig precies t zelfde... T blijft even afwachten of t doorzet, of dat het niets is...

8. leli

leli Lid

Nov 21, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Biancaelisabeth, nu heb ik er ook nog een trekkend gevoel in de onderrug bij, echte maandstonden zijn nog niet doorgebroken. Ik heb al kindjes en diverse miskramen gehad maar elke zwangerschap is anders verlopen. Ik ben echt Heel onzeker, ik wil dit kindje zo graag, zoals wij allen hé, ik wens je veel sterkte, ik ga duimen dat het voor ons beiden positief mag uitdraaien, veel liefs

9. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Leli ik heb er nog steeds met vlagen last van... K heb geen trekkerig gevoel, krampen of iets, en daarbij mijn test van vanmorgen was al weer veel duidelijker dan die van gister...
    Dat is dan wel weer een goed teken.
    Ik heb gisteren ook mijn gyn aan de telefoon gehad, en die zegt dat zolang mijn testen donkerder worden, en ik geen krampen krijg of iets dat ik me dan geen zorgen hoef te maken...
    T blijft dus even spannend!

Heb jij intussen nog een testje gedaan?
    (mijn testjes staan in mn album)

Marfer likes this.
  10. leli

leli Lid

Nov 21, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen testjes meer liggen(had er nog besteld via zwanger en kids maar ze zijn nog niet aangekomen)het wordt dus wachten tot maandag:( ik bericht je snel)ben blij voor je:)

11. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Ik hoop dat jij ook snel goed nieuws krijgt meid, en dat je maandstonden niet door zetten!
    Ik blijf voor je duimen!

12. leli

leli Lid

Nov 21, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen testjes meer liggen(had er nog besteld via zwanger en kids maar ze zijn nog niet aangekomen)het wordt dus wachten tot maandag:( ik bericht je snel)ben blij voor je:)

13. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

Jul 14, 2010
    679
    0
    0
    Ik had ook het gevoel dat ik ongesteld moest worden voor ik een positieve test had. Terwijl de maanden waarin het niet raak was, ik juist mijn ongi niet aan voelde komen.

En in de eerste weken van mijn zwangerschap heb ik ook bruinverlies gehad. Betekend niks. Bruin bloed is oud bloed. Je baarmoedermond is meer doorbloed tijdens een zwangerschap en de vaatjes kunnen makkelijk springen. Dat bloed verlies je niet altijd gelijk en blijft dus even zitten. Wanneer je het bloed later wel verliest, dan is het dus bruin.
    Zolang het niet helder rood wordt en veel is, dan is er niks aan de hand.

Oh, en natuurlijk: gefeliciteerd!! :D

14. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Emmy ik heb al twee kinderen, maar kan me niet herinneren dat ik dit bij hun ook gehad zou hebben...
    Mijn testen worden echt iedere dag duidelijker, zie mijn album...
    Maar toch blij het eng... Ben erg benieuwd...
    Ik heb n icsi behandeling gehad, en mag officieel volgens de gyn pas donderdag testen, zie mijn banner.... Echter wil ik dinsdag al gaan testen, met de digitale van cb met indicator... Zou n leuke "verrassing" zijn op valentijnsdag... Maar goed, dat bruin/bloedverlies zit me niet echt lekker, al blijf ik positief, vanwege de steeds donker wordende testen....

15. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Leli inmiddels alweer een testje eraan gewaagd? Ben erg benieuwd meis

Share This Page