Vriijdag deed ik al een clearblue met een vaag streepje tot gevolg. Vandaag deed een kruidvattest (2v5) en die was gewoon wit... (met een 2e plasje), met de eerste plas deed ik een clearblue en weer een vage streep. Na 2 minuten (foto is niet helemaal duidelijk, je zag het wel beter in het echt) Bekijk bijlage 223186 Na opdrogen : (onderste is van vrijdag) Bekijk bijlage 223170 Ik ben dus niet zwanger hé? Moet straks de pil weer beginnne nemen maar die vage strepen maken me gek!
yup ... dat zei ik al hé ... zulke strepen (en zelfs duidelijker) heb ik de afgelopen maanden ook telkens gehad met CB plus ... (ps ben ook aan de pil en test af en toe in de stopweek omdat ik sinds aug. niet meer ongi ben geweest in de stopweken)
Ronduit: JA. De CB+test is een ramp. Ik heb zo vaak vaag positief getest. Echt een drama. Elke keer zo'n hoop, maar helaas vaak een valse vage plus!
Ik zie alleen een streep bij CB en geen plus. Dus dan is hij toch negatief? Ik zie alleen een vaag streepje, alsware dat de plek is waar de echte streep zou moeten komen, zeg maar.
de cb digital is anders best duidelijk hoor maar ik geef toe dat ik de meeste "streeptesten" soms ook erg vaag vind.
Deze test wordt inderdaad een plus als je hem in zijn huls laat zitten, de horizontale blauwe lijn zit in de huls. Haal je de test eruit zoals sunshine heeft gedaan, en als hij dan positief is, zie je alleen twee verticale strepen... Sunshine ik zie ze ook staan hoor meid, maar ik heb echt geen goede ervaringen met deze testen...