Positieve zwangerschapstest en licht bloeverlies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MeFlower, 31 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

#1 MeFlower, 31 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jul 2016
    Hoi allemaal.
    Ik heb een vraag. Ik ben 37 en momenteel aan het proberen zwanger te worden. Nu heb ik deze maand dmv ovulatietesten "het beste moment"ook bepaald ( althans in ieder geval gebruikt als indicatie)...

Afgelopen vrijdag dacht ik balen... weer niet gelukt. Ik had ook al een "vroege zwangerschapstest"gedaan welke je kan doen tot 6 dagen voor de periode normaal start. Uitslag: niet zwanger.

Nu dacht ik gister ok, niet zwanger, afgelopen vrijdag licht bloed verlies ( dag 23) en gezien ik visite kreeg een een wijntje mee wou drinken dacht ik.. toch nog 1 x checken voor de zekerheid.
    Resultaat ook van een vroege test ( 2 dagen voor mijn periode moet starten) test zegt: zwanger. 2 streepjes te zien.
    Vanochtend wederom getest.. en dezelfde uitslag.

Toch ben ik vanochtend weer heel licht bloed verloren. Overigens echt niet een rode kleur, maar heel licht en mijn buik voelt alsof ik ongesteld moet worden.( druk, rommelt wat soms een steekje, maar wellicht heb je dit bij zwanger zijn ook???)

Wat zou dit in kunnen houden.. toch een hele vroege miskraam? maar waarom was de allereerste test dan negatief. En nu in een later stadium. positief..

Wie herkent dit ? Dinsdag moet ik normaal ongesteld worden, echter mijn periodes zijn totaal niet regelmatig geweest afgelopen maanden... dus vandaar ook dat ik eerder ben gestart met testen. Ik weet dat het het beste is te testen nadat je eigenlijk ongesteld moet worden.. maar ben erg benieuwd.

Bijgevoegde bestanden:

2. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    Ik had eerst 2 dagen licht bloedverlies en dat stopte, daarna getest en zwanger. Nu verlies ik iedere keer nog wel weer klein beetje bloed maar testen zijn knal. Beetje bloedverlies hoeft niks te betekenen!
    Dus voorzichtig gefeliciteerd alvast en de komende weken zullen gewoon onzeker zijn!

3. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Bij alledrie mijn zwangerschappen verloor ik bloed en bij de laatste dacht ik dat ik ongesteld werd, maar het zette niet door. Ze zitten nu alledrie bij me in de woonkamer :)

Twee streepjes betekent gewoon zwanger en bloed kan altijd twee kanten op, dus ook de goede. Voor nu gewoon uitgaan van het positieve, dus: Van harte!!!!!!

4. MeFlower

vind het heel erg spannend. Zeker gezien mijn leeftijd. En iedereen roept 37 kan nog best, maar ik ben wat ouder dan mijn leeftijd, hoe gek dit wellicht ook klinkt... fysiek en mentaal .

De hele ochtend voelt het nu alsof ik ongesteld moet worden.. is dit een gevoel wat bij zwangerschap ook kan??

5. Sunna87

Sunna87 Niet meer actief

Dat had ik ook, echt de buikpijn die ik normaal voor menstruatie had! Alleen kwam die niet ;)

6. Kegi

Kegi Actief lid

23 nov 2006
    243
    0
    16
    Huishoudhulp
    België
    De reden dat de eerste test negatief was, is waarschijnlijk omdat je hcg toen nog niet meetbaar was. Mijn eerste test op een zondag was ook negatief. Dan woensdag toch opnieuw geprobeerd en hier was een heel duidelijk streepje zichtbaar. Had zondag gewoon te vroeg getest.
    Ik wens je alvast voorzichtig proficat...

Met het bloedverlies heb ik geen ervaring. Bij mijn 2 vorige zwangerschappen nooit een druppel bloed verloren.

Dat gevoel dat je ongesteld moet worden is heel normaal hoor. Ga nu ook nog vaak naar het toilet om te controleren.

7. MeFlower

wat fijn jullie reacties zo te lezen!! :);)

8. Brie

Brie Actief lid

22 apr 2016
    136
    0
    0
    Zelfde verhaal hier.
    Vanaf dag 21 beginnen testen door bloedverlies dus dacht innesteling.
    Testen bleven negatief.
    2 dagen na NOD heeeeeeeel licht positief getest met een vroege test.
    Zeer verwarrend want had nog steeds bloedverlies/bruinverlies.
    Dat heeft aangehouden tot week 14-15.
    Is ook geen verklaring voor gevonden, heb wel een extra echo gehad op 8weken hierdoor.
    Bij mijn eerste zwangerschap absoluut geen bloedverlies gehad dus ik begrijp je ongerustheid.
    Maar het betekent niet altijd iets negatief.
    Succes!!!

9. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    Ik kan je sowieso aanraden met andere testen te testen. Ik heb erg veel streepjes gehad met de vroege testen van zwanger&kids. Werd steeds ongesteld.. Andere testen zouden ook al licht moeten uitslaan als er echt hcg in je lijf Zit.

Veel succes! Ben benieuwd, zal voor je duimen.

10. Miesy

Miesy Bekend lid

22 jun 2015
    731
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb paar dagen nadat ik positief had getest bruin bloed en darna werd dat erger naar helder rood bloed. Ook l paar x daarvoor echo gehad, maar alles is goed! (Ben nu bijna 9 weken) Nu sinds een week helemaal niks meer van de een op andere dag! Hoeft dus helemaal niks te zeggen, maar ik zat zelf toen behoorlijk in de stress

11. silki

silki Actief lid

25 aug 2015
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook 37 en in de weer met de ovulatietesten. En bij iedere menstruatie begon ik ruim een week van te voren al bloed te verliezen, zo ook de laatste keer. Ik weet de reden niet meer, voorgevoel, maar ook vrij vroeg getest en gewoon met de kruidvat testen , een hele lichte streep. Van alles gevoeld waardoor ik dacht gewoon ongesteld te worden, maar het wonder ligt nu in haar bedje te slapen. Ik deed de test 4 dagen van te voren.

12. MeFlower

Vandaag geen bloedverlies meer, wel een enorme rommel buik en druk.
    Morgen ga ik testen met inderdaad een ander merk.
    Deze waren beide van sensitest. De ene werkt dan 3-4 dagen ervoor al, de andere 6.
    Heel spannend.... Ben erg benieuwd. Kan het bijna niet geloven dat het zo zou kunnen zijn...

13. MeFlower

vandaag toch al een gewone test gedaan, dit omdat ik vaak de 28 dagen niet haal in een cyclus... resultaat : een plusje.. zwanger! ( kan helaas geen foto hierbij plaatsen ?? )

14. Brie

Brie Actief lid

22 apr 2016
    136
    0
    0
    Proficiat!!!
    Ik duim dat alles goed gaat en je binnen 9maandjes een heerlijk kindje mag verwachten!

15. Dodo29

Dodo29 Actief lid

24 sep 2013
    442
    229
    43
    Super gefeliciteerd! Hoop dat alles goed blijft gaan en je een zorgeloze zwangerschap hebt!

16. MeFlower

Ja heel spannend. Geen idee wat me te wachten staat. Is de eerste x en vind het ook wel beetje eng allemaal. :)

17. XuonA

XuonA Bekend lid

12 feb 2016
    611
    4
    18
    Goh wat fijn om te lezen dat hier dames zijn die te maken hebben gehad met bruin en bloed verlies en toch nog zwanger zijn of zelfs al bevallen zijn!

Ik nog pril zwanger met wat bruinverlies, dus maak me best ongerust! Gelukkig 15 augustus met 7 weken een echo!

En MeFlower, gefeliciteerd! Nu proberen lekker te genieten!!

Deel Deze Pagina