Dames help!! Ik heb vanochtend positief getest maar had 3 uur later een klein beetje rozige afscheiding. Wie heeft dit ook gehad? Tot nu toe is de roze afscheiding eenmalig. Ben zo bang
Het lijkt me dan een innestelingsbloeding. Zelf nooit gehad maar lees het vaak genoeg hier. Een positieve test is een positieve test. Ik zeg gefeliciteerd!
Ik teste 10 dpo positief en had 12 tot 15 dpo bruin roze en zelfs rood verlies. Denk een innesteling! Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd! Als het daarbij blijft hoef je je geen zorgen te maken idd! Alleen als het aanhoudt, erger wordt, helderrood bloed of stolsels wordt en je buikpijn krijgt moet je je zorgen gaan maken... Voor nu: geniet van je zwangerschap hoe spannend ook!!
Kan de innesteling zijn hoor. Positief is positief. Zolang je niet echt bloed probeer dan maar te genieten
Ik had 10dpo positief getest en had de dag ervoor rossige afscheiding. Paar dagen erna ook beetje (dat was na de seks dat wel). Ik denk ook dat je een innestelingsbloeding heb (gehad) je kan nog wel vaker een kleine bloeding hebben omdat alles goed doorbloed is. Maar hoeft natuurlijk niet!