Hey lieve lezers.. Pff denk dat jullie deze vraag al heel vaak hebben gelezen... Ma twijfel zo erg... Ben nu inmiddels een week over tijd... De eerst week na de gezellige Nacht.. laat ik het zo noemen.. Kleine krampjes onder in de buik...ze kwamen af en toe en duurde 5 dagen.. niet pijnlijk... Verder klein beetje moe.. wel contine harde tepels.. Verkouden geworden.. Verder niks... Gisteren Enorme kramp 3 schuten echt in de schaamstreek... Test van de Etos eigen merk gehaald... En zie wel een wazig streepje.. In de ovale gewooon helder blauw en in het vierkante wazig ma wel wat... Ben ik nu zwanger of niet maak mezelf helemaal gek..!! Het is zo welkom dat wel.. Ma die onzekerheid... Bah
Een licht streepje is ook een streepje. Als je dat tenminste met wazig bedoeld . Ik had hier ook eerst een heel licht streepje ook bij de huisarts nog. Een week later knalde de streep bijna van het scherm. Dus misschien na 2 dagen weer een test doen. Als je zwanger bent stijgt je hcg namelijk nog steeds . Hou ons op de hoogte !