Hoi, Afgelopen vrijdag echo gehad en toen was de follikel 21mm. Die avond was de ovulatietest al positief, maar zaterdagochtend piekte hij echt. Begin van de middag was hij een stuk lichter. Die avond ontzettende ovulatiepijn gehad. Zaterdag en gisteren veel cervixslijm gehad. Gisteren af en toe nog een zeurend gevoel onderin m’n buik, maar niet zoals die pijn van zaterdagavond. Nu had ik eigenlijk vanochtend een stijging verwacht, maar die was er nog niet zo. Alleen nu zet FF de eisprong op afgelopen vrijdag en dat klopt toch niet? Heb straks nog een echo om te kijken of ie gesprongen is, ik ben benieuwd... Ook wat jullie vinden. Mijn kaartje laat zoveel verschillen zien.
Nou de eisprong is in elk geval geweest. De fertiliteitsmedewerkster denkt na de erge pijn van zaterdagavond. Alleen gek dat je dat niet terug ziet in m’n temp toch? @RoGiJuLi @Dubbeltje82 jullie hebben me de vorige keer geholpen, hebben jullie een idee hierover?
@RoGiJuLi @Dubbeltje82 dank voor het meekijken @RoGiJuLi zodat ik er zelf ook wat van kan leren: waarom denk je precies dat hij laat is gesprongen? Is het doordat m’n temp vanochtend maar minimaal hoger is? Past FF trouwens de dag van de eisprong weer aan als m’n temp morgen hoger zou zijn? Ik ben benieuwd naar morgenochtend! Helaas heb ik wel dun baarmoederslijmvlies (vanochtend 5mm). Elke ronde nog gehad. Ze weet niet of dat iets wat bij mij hoort of dat het een bijwerking van Clomid is. De eerste ronde Clomid was wel raak (alleen dat werd helaas wel een miskraam). Dus misschien maakt het dan toch niet zoveel uit? Alleen fijner zou het natuurlijk zijn als ie wel dikker was.
@Dubbeltje82 @RoGiJuLi vinden jullie mijn temp wel hoog genoeg voor na de eisprong? Zie eerste foto. En dan nog een vraagje. Ik ben er nog steeds niet over uit wanneer ik m’n vorige cyclus nou precies de eisprong heb gehad. Het ging een beetje vaag. Maandag 15 een tempdip en ‘s ochtend een knalpositieve ovulatietest. Dinsdag 16 temp stijging, toen follikelmeting gehad en het eitje was (volgens mij) nog niet gesprongen. Die ochtend ovulatiepijn gehad. ‘s Middags trok dat weg. Maandag + dinsdag cervixslijm. Wanneer zeggen jullie dat de eisprong is geweest, dag 21, 22 of 23? Is voor mezelf belangrijk vanwege het aantal LF dagen... Goed om te weten: toen tempte ik nog niet op vaste tijden of na hetzelfde aantal slaapuren. Misschien misleidend. Dat lukt me deze cyclus beter.
Super bedankt voor je reactie. Bevestigd helaas dan mijn vermoeden over m’n vorige cyclus. Dan was mijn LF kort. Deze cyclus gaan ze gelukkig weer prikken op progesteron. Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen.