Zo rot en zo onzeker! Maar toch nog maar even afwachten. Die indicatortesten zijn zo slecht!! Ik ken iemand die een hele week teruggevallen was op 2-3 nadat ze al 3+ had gehad. En bij mij was de 3+ er pas een maand (!) na NOD bij 8 weken zwangerschap. Bij m'n miskraam overigens wél op tijd. In Amerika zijn ze intussen helemaal van de markt gehaald vanwege dit soort ongein. Ik wil je absoluut geen valse hoop geven - in de eerste maand gaat een groot gedeelte nog fout en het risico bestaat dat het jou helaas ook overkomt - maar op basis van de indicatortesten sluit ik nog niets uit! Hoe is het met het bloedverlies? Sterkte! Hou ons op de hoogte!!
Nog even een update na de echo...baarmoeder wad helemaal leeg. Volgende keer beter. Was emotioneel toch moeilijk ondanks dat ik niet lang zwanger was. Wel blij dat ik ieder geval weet dat ik zwanger kan worden
Oh nee he wat rot ik hoopte op positief nieuws, gezien de ee4dere positieve berichten. Verdrietig zeg, ik snap dat je je er rot over voelt. Sterkte!
Oo wat stom Ik weet hoe het voelt! Wat verschrikkelijk. Hopelijk kun je het snel een plekje geven en met frisse moed verder. Ik duim voor jullie ❤