Nee klopt. Bij mijn zoon zagen we met 4,5 weken iets wat leek op een banaan. De vk zei tegen me "Dat daar misschien wel wat in groeide maar niets zeker was." Bij mijn dochter was ik 5 weken en zagen we alleen een klein cirkeltje.
Ja ik heb een echo gehad en er was nog steeds heel weinig te zien. Nu zag ik wel een soort vlek maar nog is er niets bevestigd. Ik moet nu volgende week donderdag kwart over 2. Van alles wat ze kon zien zou ik rond de 5 weken pas moeten zijn. Als het donderdag er nog zo uit ziet is het niet goed natuurlijk.
Als je op 20 januari positief getest hebt, kun je niet nu nog maar vijf weken zwanger zijn. Je zou eerder rond de 8 weken moeten zitten. Dat er nog steeds weinig te zien is in vergelijking met je eerste echo is niet zo'n goed teken, ben ik bang. Dan had er in elk geval groei moeten zijn en met 8 weken zie je al duidelijk een kindje met een kloppend hartje. Ik hoop natuurlijk voor je dat het goed zit, maar hou rekening met slecht nieuws. Succes!
Heeft ze ook goed naar je eileiders en eierstokken gekeken? Je had nu wel echt een embryo moeten zien dus dat ze niets zien is geen positief beeld
Test is nog heel duidelijk positief. Ik vond het ook raar dat je al zo snel een positieve test kon hebben de verloskundige zei dat dit toch echt mogelijk was. Nu zou ik op 6.5 week dan moeten zitten volgens de verloskundige. Ze zei vorige week 5.5 week
Er was wel wat te zien vorige keer echt helemaal niets. Nu zag je een soort gat meer was er echt niet te zien. Ze heeft heel goed naar de eierstokken gekeken. Heb ook heel duidelijk mijn angsten aan gegeven voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ze zei nee is geen sprake van.
heel bijzonder dit. Bij die berekening heeft ze de bloeding van 4 januari als richtlijn genomen denk ik. Dan zit je nu op 6.5 week. Maar als dat CD 1 was lijkt het mij onmogelijk dat je dan 17 dagen later en ongesteld en een eisprong en een innesteling en al positief hebt kunnen testen. Alleen als het een ovulatiebloeding was zou je nu al 8.5 week zijn en dan had je vorige week echt al iets moeten zien van een knipperend hartje enz. Het blijft gewoon afwachten helaas. Mijn schoonzus had ook dat ze voor de cyclusduur verder had moeten zijn dan dat de echo liet zien. Maar die had 2 week later een goede groei laten zien dus die was in werkelijkheid gewoon korter zwanger
Ja het is afwachten inderdaad meer kan ik niet doen. Het is inderdaad heel apart allemaal vandaar ook mijn vraag. Wel heb ik symptomen zoals moeizaam naar het toilet kunnen. Soms vlagen van misselijkheid Verder slapeloosheid vanwege deze situatie denk ik, ben ook erg moe. Ik wacht het af de test blijft heel duidelijk positief word niet lichter en ook echt knaltesten. Direct zichtbaar eigenlijk. Ja er was verandering toen ik 21 januari echo deed was er helemaal niets te zien. Vorige week zag je een soort gat met een streepje erin. Ik kan helaas alleen maar afwachten. Het brengt wel enorm veel stress mee
Vandaag al de echo gehad en zit niet goed nee. Moet afwachten op een miskraam na 1 week word ik gebeld of het word curettage.
ah nee, had zo gehoopt dat het toch goed kwam, ondanks dat het voor mij al voelde dat het niet goed zat. Ik weet dat het een dood doener is, maar je weet nu in elk geval wel waar je aan toe bent, ook al was het niet wat je graag wilde horen. Hele dikke knuffel
Rond de 5 weken zie je nog geen vruchtje, maar ze kunnen we een beginnende vruchtzak zien. Bij mij begon het precies het zelfde als bij jou. En ik wil je ook niet bang maken. Maar houd er rekening mee dat het een bbz kan zijn. Dat heb ik ook gehad. Heb hier mijn verhaal er over ook geschreven. Hoop dat er volgende echo gewoon wat te zien is bij je! Blijft spannend
Shit had niet gezien dat er al nieuwe reacties waren. Heel veel sterkte hoop voor je dat het snel op gang komt.