Positieve zwangerschapstest, maar niks te zien op de echo

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Desiree2403, 28 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desiree2403

28 jan 2021
    19
    1
    3
    Vrouw

Ja klopt weet nu wel waar ik aan toe ben.
    Het voelde voor mij ook allemaal niet goed of logisch. Nu is het afwachten. Als het goed is word ik morgen gebeld en dan weet ik of het gecuretteerd moet worden.

2. Desiree2403

28 jan 2021
    19
    1
    3
    Vrouw
    Dank je wel!

3. Desiree2403

28 jan 2021
    19
    1
    3
    Vrouw
    Dank jullie wel allemaal ja hoop ook het snel op gang komt.

Morgen zou de verloskundige mij bellen dus ben benieuwd.

Het is soms heel weinig bloedverlies en stopt direct weer dus het zet helemaal nog niet door.

Ook geen krampen.
    Ben wel blij als het achter de rug is.

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Wat rot :( Kun je niet eerst proberen het op te wekken met medicatie ipv meteen curretage?

5. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Ja, goed punt. Wellicht vind je dat prettiger...

6. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    En minder kans op complicaties...

7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Hier ongeveer hetzelfde verhaal al is het bij mij na ivf. Met 6 weken lege vruchtzak, met 7 weken kindje met knipperend hartje maar liep achter qua groei, met 8 weken onregelmatige hartslag en groeiachterstand, rond 9 weken is kindje overleden.
    Zondag ochtend deel 1 van de medicatie (mifegyne) genomen. Vanmorgen deel 2 van medicatie (cytotec) genomen en morgen deel 3 (cytotec). Ik vind het tot nu mee vallen. Ik was ruim van te voren begonnen met paracetamol, dus al een goede spiegel, en vandaag naproxen erbij. Het is zware pijnlijke menstruatie. Ik wil geen curretage ivm mogelijke complicaties. Dus thuis bank hangen/liggen paar dagen.

8. Desiree2403

28 jan 2021
    19
    1
    3
    Vrouw

Wat erg heel veel sterkte!
    Ik wil dus eigenlijk ook geen curretage.
    Zou vandaag ook gebeld worden is nog niet gebeurd.

Omdat er ook nog niks spontaan op gang gekomen is vind ik het nu wel emotioneel uitputtend.

Ervoor ook weer paniekaanvallen hier had ik in het verleden veel last van en sinds gisteren heb ik hier weer veel last ook van.
    Ja dat wil ik ook eigenlijk het liefst ik had haar aan de telefoon ben wel gaan zoeken op internet over gemiste miskraam en dat curretage lijkt mij ook eng.

9. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.271
    8.716
    113
    Vrouw
    Ik vond de medicatie achteraf gezien echt meevallen. Hier idd ook eerst Mifegyne oraal, 2e dag 4 pillen Cytotec vaginaal, 3e dag weer 4 pillen Cytotec vaginaal. Ook om de zoveel tijd paracetamol geslikt om de spiegel hoog te houden. Eerste dag Cytotec echt buikkrampen gehad, 2e dag al een stuk minder.

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Misschien ook even iets van oxazepam vragen? Dat kan je misschien er net ff door heen helpen. Sterkte!

11. Desiree2403

28 jan 2021
    19
    1
    3
    Vrouw

Fijn dat het verder allemaal wel mee viel.
    Ik heb maandag een afspraak in het ziekenhuis, alleen zul je net zien dat het bloeden begint.

Ik laat de afspraak wel nog even staan want hoop het nu gewoon doorzet.

Ja ik heb oxazepam alleen gebruik het echt voor nood,gisteren genomen maar hoop altijd de paniekaanvallen vanzelf over gaan.

Vaak ben ik de dag na oxazepam beetje somber en heel erg moe.

Deel Deze Pagina