Hoihoi, ik zit nu op 2 weken en 5 dagen na de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Gisteren krampen gevoeld aan mijn linkkant vlak bij mijn lies. Wat denken jullie? Zie foto
Dus je zit op dag 19 van je cyclus??? Dan test je echt te vroeg. Zag dat je ook dpo 9,10,11 en 12 bij je testen heb staan,maar dat kan helemaal niet. Want dan zou je op dag 7 van je cyclus een eisprong moeten hebben gehad??? Dat dan wel erg vroeg
Ik denk dat je beter lh testen had kunnen doen. Dan had je een beetje een indicatie gehad wanneer je eisprong is. Gezien je cyclusdag en het hebben van krampen denk ik dat je eisprong is geweest of elk moment komt. Over een kleine 2 weken zou je positief kunnen testen als er een mogelijkheid tot zwangerschap zou kunnen zijn.
Hoe lang zijn je cyclussen gemiddeld? Sowieso is ovulatietesten het beste maar je kan wel een schatting maken als je cyclus redelijk regelmatig is.
Rond de 24/26 dagen. Ik zit nu dan denk ik rond 8dpo, ik lijk zelf lichte oploop te zien.. wat denken jullie? Hoop het zo
Het is lastig te zien. Je moet eigenlijk van elke test na 10 min een foto maken, dan kan je de oploop zien zonder dat de testen zijn ingedroogd.