Positieve zwangerschapstest met heel veel bloedverlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Luna91, Feb 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Luna91

Luna91 Niet meer actief

Hallo dames misschien kunnen jullie mij helpen. Ik moet officieel 13 feb ongesteld worden zit nu op 13 dpo
    Gisteren een test gedaan en die was positief jeej helemaal blij ook een mooie streep nu komt het volgende
    Ik had al dagen wat steekjes in me buik. Nu waren we helemaal blij maar ik ging daarna naar de wc en kwam helder rood bloed ging de hele dag door met vlagen eerst bij het plassen en afvegen en niks te zien op het papiertje of in de pot dat gek leek.. sindgisteravond alleen bij het afvegen vanmorgen wakker geworden en krampjes in de buik zijn weg nog wel lichtelijk bloedverlies maar niet meer zoveel als gisteren. Ik voel wel iets in me baarmoeder steekjes. Heb de assitente al gebeld daar werd ik totaal niet duidelijker van herkent iemand dit?

Borsten zijn wel gevoelig zitten op de tepels witte vlekjes en elke x zo misselijk ook met vlagen

Is dit nou evt de innesteling of kan ik wel vanuit gaan dat het mis is

Ik heb me urine opgevangen vanmorgen omdat de nieuwe testen straks pas komen netjes afgedekt. Hij gaf gistermiddag het nog aan ben benieuwd

Liefs

2. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,042
    2,735
    113
    Female
    Wat vervelend dat bloedverlies!
    Hoe kun je 13 dpo zijn terwijl je 13-2 verwacht ongesteld te worden?

3. Luna91

Luna91 Niet meer actief

Mijn cylces van vorige maand was 32 dagen en ik had deze maand ovulatietesten gedaan en 25 en 26 januari dik positief en toen zakte de testen af..heb toen nog door getest maar dat waren de 2 dagen die 2 hele mooie strepen had en nu afgelopen dinsdag getest en had een licht streepje dus gisteren weer en toen was een dikke streep maar nu ineens dit.. onzekergevoel

4. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,042
    2,735
    113
    Female
    Maar hoelang is jouw lf normaal gesproken dan? Want als je de menstruatie pas op 13-2 verwacht dan zou de lf 17 dagen zijn. Dat kan, maar is wel langer dan gemiddeld.
    Heb je een foto van de zwangerschapstest? Temp je ook?

5. Luna91

Luna91 Niet meer actief

Hoe bedoel je.?

Ik heb normaal tussen de 28/32 dagen een cycles afgelopen maand werd ik 12 januari ongesteld toen was ik 32 dagen ik die maand er voor 28 dagen en nu langer dus ik ginf uit van 32 dagen ik ben begonnen 22 januari met de testen en die ging gelijdelijk op tot ong 29 januaro toen was er geen streepje meer te zien sinds vorige week week naar de positief ovulatie kreeg ik plopjes in me onderbuik kriebelde wat en dinsdag toch maar een test gedaan want je weet het nooit kan ook zo zijn dat de cycles 28 dagen is en dan moest ik vandaag officieel ongesteld worden.. hier de foto van de zwangerschap test van gisteren hij is op de foto niet meer zo helder terwijl in het echt een dikke streep staat

Attached Files:

6. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

Feb 17, 2017
    2,042
    2,735
    113
    Female
    Lf, de fase tussen je ovulatie en menstruatie. Omdat jouw ovulatie 13 dagen geleden is kun je rond deze tijd al de menstruatie verwachten ipv volgende week dinsdag. Ik hoop dat je nu niet ongesteld bent maar een innesteling bloeding hebt......Mijn duimen draaien

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je moet bij berekening van je NOD niet uitgaan van je voorgaande cyclussen, maar van je positieve ovulatietesten, dus van je eisprong!
    Je ovulatietest was 25 januari voor het eerst positief, dus is je eisprong uiterlijk 27 januari geweest.
    Dan is je NOD dus 10 februari en dat is dus morgen.
    Je zit nu dus 1 dag voor NOD.
    Hoop voor je dat het innestelbloed is en dat het hierbij blijft! En dat je testen dus mooi gaan oplopen.

8. Springboon

Springboon VIP lid

Oct 9, 2006
    8,278
    1,834
    113
    Female
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hoe isvhet?

9. Luna91

Luna91 Niet meer actief

Hee springboon
    Hier gaat alles goed
    Zit op moment op het wachtbankje
    Afgelopen zaterdag mn ei gehad
    Getest met de ovulatietesten van 2-besure alleen ik deed ze en dacht ja 24-02 is me ei maar nu zou ik gisteren kijken maar kon niet echt zien wel feller was bleef door testen maar zakt nu weer erg af..

Helaas was de vorige x een hele vroege miskraam bij de huisarts en al geweest en toen was alles goed het bloed was normaal terwijl mijn gevoel zij dit klopt niet en het klopte ook niet en 3 dagen erna was de test negatief. Dus toen wist ik genoeg de borsten en misselijk namen af. Nu wachten tot 7-03 nod maar omdat ik dus me ei rond dag 17 heb gehad denk ik nu de nod rond 10-03 is

De eerste foto is van 24-02 gemaakt
    En tweede foto is van gisteren 25-02

Lieffsss

Attached Files:

Springboon likes this.

Share This Page