Hoi allemaal, Ik heb een vraagje, heeft er iemand weleens bloedverlies gehad rond 12/13 weken en ze weten niet waar het vandaan komt? Termijnecho was super mooi, afgelopen dinsdag combinatietest gehad, ook allemaal super goed! Nu kreeg ik afgelopen donderdagavond wat bloedverlies, best wel wat, voelde het eruit lopen zeg maar, mocht gelukkig van mn vk naar het zhuis voor een echo, die zag er ook goed uit, kindje was druk aan het bewegen en het hartje klopte mooi, ze wist niet waar de bloeding vandaan kwam maar kan van alles wezen omdat het heel erg doorbloed is daar beneden! Ik heb verder geen buikpijn gehad, wel wat lichte krampjes af en toe maar niet om me zorgen over te maken! Ze zei zolang je geen buikkrampen krijgt is er niet zoveel aan de hand. Nu werd ik vanmorgen wakker met een heel klein beetje bloed in mn boxer, en daarna wat oud bloed, ik voel me onzeker en is er iemand die dit ook heeft gehad en er verder niks aan de hand was? Ik hoor graag jullie reacties! Groetjes en een fijne kerst allemaal!
Zelf niet gehad, vriendin wel! En daar was indd ook niks aan de hand.. het lijkt alleen direct zo 'ernstig'. Ze is nu overtijd.. dus niks om je om je zorgen over te maken. Al begrijp ik best dat je je wel zorgen maakt. Bloed is toch vaak een teken van zorgen! Probeer te genieten van je mooie echo! Gefeliciteerd! En jij ook fijne kerstdagen!
Ik had het deze zwangerschap met 11 weken en 5 dagen. Ik voelde het ook lopen en het leek of ik ongesteld werd, helderrood en flink wat met afvegen. De vk zei dat het ws een miskraam was dus volledige paniek. Echter bleek 's avonds op de echo dat alles goed was! Geen reden voor het bloedverlies gevonden en het is ook bij deze keer gebleven (wel nog wat bruin verloren de eerste dagen erna).
Rond 13 weken gehad en met 15 weken weer. Sindsdien gelukkig niet meer. Maakte mij toen ook heel veel zorgen. Maar kleintje spartelt er ook nog steeds vrolijk op los. Het kan van alles zijn, geknapt adertje meestal. Door bijvoorbeeld intiem te zijn geweest, iets te hard je best gedaan op toilet (zoals mijn vk dat zo mooi verwoord), of zomaar zo. Je hebt je kleintje op een echo gezien, maak je er niet onnodig ongerust over. De kans is groter dat het goed blijft gaan nu dan de kans dat het mis gaat.
Lieve allemaal! Bedankt voor jullie reacties, ik ben iets meer gerustgesteld, gisteren alleen nog bruin bloed gehad! Hopelijk gebeurt het niet nog een keer! Fijne dagen allen!
Hoi! Ik heb de eerste 17weken van mijn zwangerschap ook regelmatig bloedverlies gehad. Er werd in eerste instantie ook niet direct een reden gevonden dus kreeg ik ook te horen dat het vanalles kon zijn. Gespat adertje, gevoelige bmm, te hard geduwd op wc, .... allemaal onschuldige dingetjes dus Achteraf bleek dat het in mijn geval kwam doordat de placenta voor lag en drukte op bmm. Dus beetje bloed betekent absoluut niet dat je moet panikeren, en zeker niet als je je kleintje lekker hebt zien spartelen op echo. Geniet lekker van je zwangerschap en fijne feestdagen!!
Ik verlies af en toe bloed door niezen en hoesten. Begin vd zwangerschap enorm veel verlies gehad. Betekent vaker niks dan wel. En idd zolang je geen krampen hebt en pijn..
Hier ook tot ongeveer 16 weken bloedverlies gehad. Placenta lag voor mijn baarmoedermond en ik had een infectie bij mijn baarmoeder. Ondertussen ruim 30 weken verder