Positieve zwangerschapstest met koperspiraal

Discussion in 'Zwangerschap' started by mmmrolmops, Dec 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Succes vandaag meid.

2. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

Mar 17, 2012
    195
    26
    18
    Bedankt, ik zou al aan de beurt moeten zijn. Stress etress. Wachten is zo nog erger..

3. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

Mar 17, 2012
    195
    26
    18
    De spiraal zat in mijn baarmoederhals, en boven die spiraal zat een vruchtzakje met dooier. Geschat op 5 weken. Mijn spiraal heeft ie eruit gehaald, dat was heel makkelijk te doen omdat ie al richting uitgang zat. Wat een belevenissen zeg :$:(:)

4. NiBu

NiBu Actief lid

Nov 24, 2011
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

Feb 15, 2016
    1,556
    962
    113
    Female
    fijn dat bij een zo makelijk uit kwam en dat je toch doorgezet heb en voor de kerst geholpen bent!

6. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Wat fijn! Moet een opluchting zijn voor je :) wel bizar natuurlijk..

7. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

Mar 15, 2016
    756
    1
    0
    Fijn om te lezen.

8. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

Mar 17, 2012
    195
    26
    18
    Ja opgelucht maar ook bizar. Ook omdat de uitgerekende datum op een week na hetzelfde is als mijn 1e kindje. En wat andere zorgen over dingen omdat het net niet uitkomt op bepaalde punten. Maar ja zo zie je maar, je hebt niet algehele controle over je leven. Soms moet je maar omgaan met dat wat op je pad komt. En blijkt het ook uiteindelijk een verrijking van je leven :)

9. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Is wel echt bizar he. Maar fijn dat de kleine wel welkom is :)

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Wat een verhaal joh! Maar fijn dat er een kloppend hartje te zien was en dat het kindje ook welkom is in jullie gezin.
    Hopelijk zijn de andere (bij)zaken op te lossen of aan te passen en mogen jullie in de zomer een gezond kindje ontvangen!

11. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen

Ik ben echt benieuwd waar je dat leest :) ik lees niks over kloppend hartje.

Fijn dat je al terecht kon! Wanneer heb je nu weer echo?

12. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

Mar 17, 2012
    195
    26
    18
    Er is inderdaad geen kloppend hartje gezien, daar is het te vroeg voor. 11 januari (ong 8wk) heb ik een echo. Dan zou er wel een kloppend hartje te zien moeten zijn.

13. AmberM

AmberM Actief lid

Nov 27, 2016
    107
    2
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je spiraaltje met succes verwijderd is! Het is wel zo'n rollercoaster dat extra medische circus.

Gaan we "samen" bevallen van een koperspiraal-kindje in de zomer! Ik zit op een kleine tien weken nu. Succes met de aanpassingen! Als er liefde te vergeven is en een droog bed om in te slapen ben je al een heel eind :)

14. mmmrolmops

mmmrolmops Actief lid

Mar 17, 2012
    195
    26
    18
    Ja het is wel toevallig hè zo kort na elkaar. Heb niet het idee dat ook zo vaak voorkomt gezien de 'bijzondere' interesse van de verloskundige en dokter ed. Maar goed, voor mij hierna toch geen spiraal meer. Van mijn vorige zoontje ben ik 6 weken vroeger bevallen dus wie weet zitten we nog dichter bij elkaar qua bevaldatum.

Maar goed, eerst 11 januari maar eens afwachten :)

15. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Sorry, verkeerd gelezen! :)
    Maar als nog fijn dat de echo er voor dit termijn wat dat betreft goed uit ziet en er een vruchtzakje te zien is.

16. AmberM

AmberM Actief lid

Nov 27, 2016
    107
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja, verschillende professionals bleven me maar vertellen dat ze het toch echt niet vaak zien. Uitzonderingen moeten er zijn! Hopelijk verloopt het verder voorspoedig voor je, toch leuk zon bijzondere verrasing (als je beetje aan het idee gewend bent).

Share This Page