De spiraal zat in mijn baarmoederhals, en boven die spiraal zat een vruchtzakje met dooier. Geschat op 5 weken. Mijn spiraal heeft ie eruit gehaald, dat was heel makkelijk te doen omdat ie al richting uitgang zat. Wat een belevenissen zeg
Ja opgelucht maar ook bizar. Ook omdat de uitgerekende datum op een week na hetzelfde is als mijn 1e kindje. En wat andere zorgen over dingen omdat het net niet uitkomt op bepaalde punten. Maar ja zo zie je maar, je hebt niet algehele controle over je leven. Soms moet je maar omgaan met dat wat op je pad komt. En blijkt het ook uiteindelijk een verrijking van je leven
Wat een verhaal joh! Maar fijn dat er een kloppend hartje te zien was en dat het kindje ook welkom is in jullie gezin. Hopelijk zijn de andere (bij)zaken op te lossen of aan te passen en mogen jullie in de zomer een gezond kindje ontvangen!
Ik ben echt benieuwd waar je dat leest ik lees niks over kloppend hartje. Fijn dat je al terecht kon! Wanneer heb je nu weer echo?
Er is inderdaad geen kloppend hartje gezien, daar is het te vroeg voor. 11 januari (ong 8wk) heb ik een echo. Dan zou er wel een kloppend hartje te zien moeten zijn.
Fijn dat je spiraaltje met succes verwijderd is! Het is wel zo'n rollercoaster dat extra medische circus. Gaan we "samen" bevallen van een koperspiraal-kindje in de zomer! Ik zit op een kleine tien weken nu. Succes met de aanpassingen! Als er liefde te vergeven is en een droog bed om in te slapen ben je al een heel eind
Ja het is wel toevallig hè zo kort na elkaar. Heb niet het idee dat ook zo vaak voorkomt gezien de 'bijzondere' interesse van de verloskundige en dokter ed. Maar goed, voor mij hierna toch geen spiraal meer. Van mijn vorige zoontje ben ik 6 weken vroeger bevallen dus wie weet zitten we nog dichter bij elkaar qua bevaldatum. Maar goed, eerst 11 januari maar eens afwachten
Sorry, verkeerd gelezen! Maar als nog fijn dat de echo er voor dit termijn wat dat betreft goed uit ziet en er een vruchtzakje te zien is.
Ja, verschillende professionals bleven me maar vertellen dat ze het toch echt niet vaak zien. Uitzonderingen moeten er zijn! Hopelijk verloopt het verder voorspoedig voor je, toch leuk zon bijzondere verrasing (als je beetje aan het idee gewend bent).