Wow ik ben even helemaal van de kaart. Na 3 jaar en 2 ivf behandelingen ben ik in november 2018 bevallen van een prachtige zoon. We hebben een afspraak staan in september voor een intake om een cryo terug te laten plaatsen en nu heb ik ineens deze test in handen! De test heb ik 2 uurtjes geleden gedaan met derde urine, ik had al 2 glazen water gedronken. Hoeveel DPO zou ik nu zijn? Ik had exact 2 weken geleden een positieve ovulatietest. Aanstaande maandag belt mijn fertiliteitsarts terug om te bespreken of we de intake voor de cryo kunnen omzetten naar een eerste echo. Na mijn eerste ivf behandeling heb ik een bbz gehad dus waarschijnlijk kom ik weer in aanmerking voor een vroege echo om te kijken of het op de juiste plaats zit. Het voelt zo onwerkelijk nu! View attachment 626491
Dankjewel!! Ik hoopte al dat jij dit berichtje snel zou zien want jij bent goed in het inschatten. Ben erg benieuwd!
Dankjewel! Voor jou ook gefeliciteerd, ik heb je topic gevolgd en hoop dat alles goed gaat! Wanneer heb je je eerste echo?
Ahh super zeg! Dankjewel, jij ook van harte gefeliciteerd! Ik had dit echt niet verwacht maar stiekem wel gehoopt. Voel je je goed? Die cryo's mogen inderdaad wachten haha!