Goedemiddag dames, Ik heb as maandag mijn nod. Via de post kwamen net de sensitesten binnen dus ik dacht ik doe er alvast een. Vrij vroeg maar omdat ik steeds een beetje misselijk ben dacht ik, ik gooi er een test tegenaan. De test is van een half uur geleden, zien jullie ook vaag iets? Grtjs kim
Ik zie niks, maar in het echt zie je meer dan op de foto. En zoals je zegt het is nog vroeg dus het kan de komende dagen nog oplopen. Ik zal voor je duimen!
Ik zie niks helaas. Als je al misselijk bent van de HCG had je test al duidelijker moeten zijn. Ik zou echt nog even wachten tot iig zaterdag. Hopelijk heb je dan meer duidelijkheid!
Ik zie geloof ik heel vaag ook een tweede streep maar ben er niet 100% zeker van, later nog eens testen
Ik zie alleen een beschadiging op de plek waar het streepje hoort te staan,en deze test is veel ouder dan een halfuur,gezien de gele verkleuring,en de licht paarse opgedroogde streep. Ik zou over een paar dagen een nieuwe test doen,en binnen afleestijd een foto maken.Deze is echt te oud om te beoordelen.
Bedankt voor de reacties In het echt zie ik een streep lopen. Op de plek waar die hoort. Ik ga vrijdag is zaterdag nog een keer testen , benbenieuwd!
Ik zie niets, maar volgens mij mag je testen die positief worden na afleestijd echt niet meer vertrouwen. Mijn NOD is ook komende maandag trouwens, maar ik ga niet eerder testen
Ik zie wel een 2e streep maar ik denk dat het een indroger is. Over 2 dagen weer testen. Hopelijk een mooie roze 2e streep!
Ik zie ook heel vaag een streepje, hoop voor je dat hij gaat oplopen. Morgen eens proberen met ochtendurine