Hey iedereen, Mijn vorige ms was op 26/11. 7/12 geklust maar daarna niet meer. Twee dagen nadien kreeg ik ongelooflijke pojnlijke borsten. Ik heb er geen aandacht meer aan.besteed tot ik meer en meer symptomen kreeg. Ik teste natuurlijk, veel te vroeg, met kv test en telkens zag ik onmiddellijk een tuurstreep. Morgen ben.ik 4dagen voor nod en test ik nogmaals. Ik schat de kans zo klein maar vind het raar om telkens toch een.tuurstreep te krijgen.
Het zou natuurlijk best kunnen zijn dat je zwanger bent maar 2 dagen na een eisprong pijnlijle borsten lijkt mij niet vanwege een zwagerschap. 4 dagen voor nod testen is erg vroeg. Dus mocht je test niet positief zijn zou ik niet de hoop opgeven. Heb je fotos van die streepjes die plast?
Op de onderste zie ik wel een licht grijs streepje maar deze staat niet op de juiste plek. Boveste zie ik niks. Ik zou nog even 2 dagen wachten en dan opnieuw testen.
Hoe lang zijn je cycli normaal? Op welke dag is je eisprong gemiddeld.? 2 dagen na eisprong klachten van een zwangerschap is onmogelijk. Klachten krijg je van hcg, hcg wordt pas aangemaakt na de innestelingen komt vrij zo'n 2 dagen na de innesteling en de innesteling zelf is vaak pas tussen 7 en 10 dpo. Als jouw klachten van hcg komen dan zou de innesteling op de dag van de eisprong zijn en dat is onmogelijk. De klachten die jij hebt kan komen door progesteron, wat na de eisprong vrijkomt. Helaas lijken de klachten van progesteron enorm veel op zwklachten.
Je testen zijn negatief helaas. De KV geven de laatste tijd wel vaker een grijs/wit/schaduwlijntje. Dit is het typische beeld daarvan. Nog even geduld dus!
Denk dat die pijnlijke borsten eerder waren van een naderende eisprong. Heb ik ook altijd intotaal 4 dagen.