Hey meiden, Ik ben inmiddels de 4e ronde bezig met 100 mg clomid en indien de follikels groot genoeg zijn, dan mag ik pregnyl spuiten om zeker te zijn van een eisprong. Nu heb ik vandaag op CD 12 een follikel meting gehad, er bleken 4 follikels te zijn, 1 aan de rechterkant, 3 aan de linkerkant. Allemaal tussen de 13,5-15,5 mm Omdat ze nog te klein zijn moet ik woensdag weer terug voor nog een meting. Mocht blijken dat ze allemaal tegelijk evenveel groeien en oestradiol aanmaken, dan is het risico op een grote meerling te groot en moeten we deze ronde overslaan. Dit doet best pijn, aangezien het hele traject erg zwaar is en we al 5 jaar bezig zijn. Maar ik ga uiteraard geen onnodig risico nemen. Heeft een van jullie ook ervaring met meerdere follikels na gebruik van clomid? En kan het zijn dat er zich 1 of 2 toch nog dominant tonen en sneller groeien dan de anderen?? X
bij 3e ronde clomid had ik 3 follikels: 1x 16mm, 2x 14mm. toch een positief vrijadvies gekregen omdat de kans op een drieling heel klein zou zijn. kans dat er toch een dominant zou zijn was groot zeiden ze. geen echo's meer gehad en op goed geluk seks gehad. ik was zwanger, maar dat werd een vmk, dus van korte duur. toevallig in een ander clubje is iemand die met clomid 50mg 2 follikels had, positief vrij-advies kreeg en nu een drieling verwacht! het kan dus nog alle kanten op, maar hoop natuurlijk voor je dat er een duidelijk dominant wordt! veel succes
ik heb 2 keer met clomid 50 mg 2 follikels gehad met iui. beide iui's zijn gewoon doorgegaan maar beide helaas niet gelukt...
Ik heb deze maand voor het eerst Clomid 50 geslikt en ik had 2 follikels van 17,5mm. Wij mochten ook gaan klussen. Nu is het afwachten... Nog een paar dagen...
Hey meiden, Dank voor jullie antwoorden. Ik heb aan de linkerkant 3 follikels: 19, 17 en 16 mm. Er is een kans op een tweeling of een drieling... dat weten we, maar we gaan het toch proberen. We vinden het te zonde deze ronde te laten schieten en de kans blijft erg klein. Bovendien mis ik mn eileider aan de linkerkant en is de kans bij mij dus nog iets kleiner dat mn rechteileider alle 3 de eitjes oppikt... Al met al wel erg spannend, maar ik ben blij dat we deze ronde niet hoeven te laten schieten... @Nikeh > spannend! Wanneer is je NOD? X
Zal voor je duimen, Joehoe!! Ik heb normaal gesproken een cyclus van 28-31 dagen, morgen is dag 28... Maar ik weet niet of de Clomid ook invloed heeft op mijn cyclusduur... Voor mijn gevoel ben ik niet zwanger, maar ik weet niet waar ik dat op baseer!
Ik heb het ook gehad. 5 follikels toch behandelt. En er is geen zwangerschap uit gekomen. De kans op een meerling is wel groter.
Joehoe, spannend dat je het toch gaat proberen! Is je de vraag ook gesteld in het zkh 'hoe staan jullie tegenover een meerling' succes, en toch voelt het alsof het dubbele kansen zijn