Ik heb even een vraagje, Zoals m'n titel al zegt, vorige week ben ik ongesteld geweest...4dgn ipv 5 en minder dan normaal... Iets in mij zei zaterdag dat ik even moest testen...en m'n test was knal positief!! Maandagochtend een clear blue gedaan die zei 2-3 Nu heb ik vanmorgen weer een paar druppels bloed verloren... Ik mag over 2wkn komen voor een echo, maar heb zo geen idee welke kant dit opgaat... Iemand hier ervaring mee op de positieve manier???! Heb dit eerder meegemaakt en toen eindigde het kneden missed abortion helaas... Ga daar voor nu ook vanuit, maar ben opzoeken naar meer ervaringen...
Op zich geen exacte ervaring mee, wel dat na mijn vroege miskraam binnen 2 dagen mijn zwangerschapstest weer wit was. Bij jou geeft hij duidelijk nog zwanger aan, dus ik denk dat je gewoon zwanger bent, en vorige week te weinig progesteron had, het "stofje" dat ervoor zorgt dat je menstruaties stoppen. Het gebeurd wel vaker dat iemand een aantal menstruaties heeft tijdens een zwangerschap!
Graag gedaan, heb je al wat meer duidelijkheid? Nee zeker? Lijkt me verschrikkelijk... 2 weken wachten. Kun je niet om een bloedtest vragen of het hcg toeneemt of afneemt?
hmm ik wil je totaal niet bang maken en ik hoop echt dat het goed zit bij jouw... Maar jouw verhaal klinkt bijna het zelfde als mijn verhaal... Ik was ongesteld geworden maar na mijn ongesteldheid zei ook iets in mij te testen... Werd ook knalpositief en ook met clearblue getest, gaf ook aan 2-3 weken. Paar dagen later paar druppels bloed dat aanhield tot maandag. Maandag begon ik toch wel heviger te bloeden, ik heb gevraagd om een spoedecho, ik kon die onzekerheid niet meer aan. Echo was niets te zien, bloed en urine getest en urine positief en bloed zaten ruim 800 waardes in. gister weer geweest en bloed waarden zijn gestegen, morgen weer langs en als dan weer gestegen is en nog steeds niets te zien is op echo dan wordt ik geopereerd want gynaecoloog is vrijwel cker van dat het om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gaat... Dus voor je eigen gemoedsrust; hou je lichaam goed in de gaten... Het kan ook iets onschuldigs zijn en groeit er nu een mooi wondertje in je... Maar ik zou toch als ik jouw was bellen naar verloskundige en vragen om een echo omdat je je erge zorgen maakt.
Aza, wat een verschrikkelijk nieuws!! Heb je ook buikpijn enzo? Ik heb nu totaal geen bloedingen meer gehad gelukkig, maar ga nog steeds uit van dat het niet goed zit en het uiteindelijk een miskraam of missed abortion wordt... Heb gevraagd of ik hcg mag prikken maar dat doen ze alleen als ze een buitenbaarmoederlijke zwangrschap verwachtten anders niet, er gezien ze dat niet denken doen ze dat dus niet... Op een echo voor de 7wkn is niks te zien zeiden ze dus helaas...ook dat feest gaat niet door... Móet dus toch echt geduld hebben tot 6nov...hopelijk gaan de dagn snel... En aza hopelijkkomt het bij jou goed! Duim voor je
Ja ik vind het echt heel naar... vooral dat ik gister weer naar huis ben gestuurd omdat het protocol nou eenmaal zo is... (gyn kan op echo niets zien) En ik lees op internet dat je eileider kan barsten met een bbz, daarom heftige buikpijn maar ook bloed in je buik waardoor je in shock toestand gaat raken... Nou bah, kheb amper kunnen slapen en ik denk serieus aan niets anders de hele dag door! Sorry ik klink erg gefrustreerd en boos, maar ik ben vooral heel bang momenteel Ik heb geen buikpijn, ik voel het af en toe wat rommelen in mijn buik meer niet. Wat ik wel sinds een uur voel is pijn wat doorstraalt naar mn been, ik voel mn rechterbeen gewoon. Dan schrik ik alweer en bang dat er van alles gaat barsten binnen in mij. het bloeden neemt nu ook eindelijk af. Het is bruin geworden, dus dat vind ik wel fijn. Ik ben heeel benieuwd naar morgen. Moet me half 9 melden bij de verloskunde kamers.. en dan weer bloed prikken. als waardes weer zijn gestegen dan wordt ik sowieso geopereerd. Vind het echt mega spannend. Ergens hoop ik dat ze morgen op de echo zien dat er opeens wel een klein wondertje in me groeit.. maarja, die kans is wel erg klein. pff wat vervelend dat je niet even langs mag gaan voor een echo. mijn vk was best behulpzaam en vroeg aan mij wat ik zou willen. Ben blij dat ik heb gezegt dat ik graag een echo wil. dus heeft ze gelijk ziekenhuis gebeld en kon ik nog langs komen voor een spoedje. Ik hoop dat het bij jouw helemaal goed zit! ik duim voor je! De bloeding kan ook iets onschuldigs zijn, dat lees je veel op internet en dat gaf mn vk ook in 1e instantie aan
AZA maar hoever zou je nu zijn dan? En wanneer heb je je eerste echo gehad? Bij mij maakt de verloskundige geen inwendige echo's moet daarvoor naar het ziekenhuis. Maar daar doen ze gewoon geen echo voor de 7 weken omdat daarop zoiezo niks te zien is zeggen ze...alleen verdikt baarmoederslijmvlies evt...maar daar kun je niks uit opmaken... Vind het zelf ook wel vervelend maargoed ben wel al blij dat ik iig eerder mag komen as normaal De verloskundige hier op forum zei ook dat voor 6,5/7 weken geen zin had... Dus helaas toch maar afwachten... Maar waardoor dachten ze bij jou aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap als ik vragen mag? En wat was precies de reden dat je vroeger een echo kreeg? Ga voor je duimen dat het toch goed mag zitten hoor!
Nou als die eerste bloeding geen menstruatie was, wat me ook niet lijkt dan moet ik rekenen vanaf mn vorige menstruatie. En dat is 5 september. Dat zou inhouden dat ik nu 7 weken zwanger ben. Maar voor mijn 1e bloeding (waarvan ik dacht dat ik ongesteld was) teste ok wel nagatief. En daarna pas positief. Dus de bevrichting heeft misschien wat later plaats gevonden. Dus eigenlijk zou ik niet weten hoever ik ben... snap je nog? ik ben ook doorgestuurd naar ziekenhuis voor inwendige echo. Vanwege 2e bloeding en omdat als ik goed rekende al ruim 6 weken zwanger zou moeten zijn. Dat was afgelopen maandag. Gynaecoloog zei wel dat mijn baarmoederslijmvlies erg dun was en daardoor kon ze zien dat er van een normale zwangerschap eigenlijk geen sprake kon zijn. Maar omdat mijn hcg waarden gestegen zijn denkt ze aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Ik had ook een soort gelijke ervaring als jou giggle Vorige maand dacht ik zwanger te zijn aantal testen gedaan maar allemaal negatief. Ik ben ook gewoon ongesteld geweest netjes optijd en even lang als normaal alleen heb ik heel veel last gehad van me onderrug maar verder geen klachten gehad wat ik normaal wel heb.Een .week later heb ik nog maar is getest en deze was licht positief de volgende dag heb ik weer getest maar die was weer negatief dus waarschijnlijk heb ik een zeer vroege mk gehad Ik hoop natuurlijk voor jou dat er niks ernstigs aan de hand is En aza wat verschrikkelijk hoop natuurlijk dat het bij jou ook goed zit
Gister operatie gehad vanwege vermoedelijke buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zwangerschapshormoon nog steeds gestegen en niets te zien op echo. Toch besloten voor een kijk operatie. Gynaecoloog heeft niets kunnen weghalen. Het enige wat ze zag (wat ze me heeft laten zien via de foto) is een verdikking tussen mijn eileider en baarmoeder. Begin van mn baarmoeder eigenlijk... gynaecoloog denkt dat daar het kindje (embryo) zit. Maar ze kan daar niet bij want zou gecompliceerd worden. Nouja, maandag dus weer terugkomen en jawel weer bloedprikken om te kijken of waarden weer zijn gestegen....dus ben er nog niet vanaf
Pffff jeetje aza wat vervelend zeg...Hele dikke knuffel en hoop dat het snel voorbij is en het positief mag gaan worden voor jullie! Bij mij gaat het ook fout aflopen weet ik zeker...heb vanmiddag weer een clearblue indicator gedaan en gaf weer 2-3 aan terwijl hij nu toch echt 3+ zou moeten zeggen... Maandag even bellen met de huisarts ofzo...
Hey giggle, hoe is het nu met je? weet je al wat meer? ik hoop zo dat het goed zit bij jouw! ik was gister naar gynaecoloog geweest weer en mn waarden zijn iets gedaald. maar ze hebt nu wel de vermoedelijke zwangerschap kunnen vinden op de echo. dus het word weer vervolgd. Hopen dat de waarden blijven dalen...
Hoi aza, nee weet nog niet meer helaas...volgende week woensdag pas de echo... Maar gister avond weer beetje bloed verloren tijdens t sporten...ik Weet gewoon zeker dat het niet goed zit! Hoop alleen dst mijn lichaam zelf nu ook De miskraam in gang zet en ik niet weer een curettage moet...dat is het enige waar ik nu mee zit... Nog maar ff afwachtten tot volgende week! Hopelijk daalt jou waarde snel en hebben we beide snel positief nieuws!