De test loopt inmiddels op. Ben ik dan echt zwanger of kan het dat ik over 2 dagen gewoon ongesteld wordt ondanks deze test?
Meid je bent echt zwanger! Er kan nog veel mis gaan, tot 7 weken is een kritieke fase en daarna tot 12, maar voor nu gefeliciteerd.
Dpo betekend toch hoeveel dagen na eisprong of niet? Ben nog niet echt thuis in de afkortingen. Ik ben dan nu 12 a 13 dagen na eisprong en zou eigenlijk over 2 dagen ongesteld worden normaal gesproken.
Mooie test!! Zeker zwanger! Er kan tot 12 weken nog van alles mis gaan (helaas) maar die kans is heel klein! 90% van de gevallen gaat het goed Ik teste 4 dagen doordat ik ongesteld werd ook positief en waren de meest zenuwslopende 4 dagen van me leven hahaha Maar goed ik zit nu ook op 7 weken en heb over een weekje een echo! Dus gefeliciteerd!! Geniet ervan en rust goed uit! En zeg maar dag tegen je biefstuk, carpaccio en glaasje wijn haha
rond de 6 weken gaat het hartje kloppen. Dus daar valt of staat de eerste mijlpaal mee wat zij bedoeld. En dan kan het daarna ook nog wel mis gaan, maar die kans is dan al weer ietsje kleiner geworden. Tot 12/13 weken vindt de meeste aanleg plaats. Dus als er na de 7 weken nog iets mis gaat in de aanleg kan het alsnog mis gaan ook al klopt het hartje. Na deze tweede mijlpaal kan het ook nog misgaan, maar is die kans vele malen kleiner.