@linky, fijn ge horen! Vraagje, heb jij na je mk wel weer een menstruatie gehad? Of zeker weten een eisprong?
Nou echt rot om te lezen dat het mis is gegaan. Maar dit ziet er hoopgevend uit voor je Met mij gaat het goed, cyclussen zijn nog een beetje in de war dus moet nog wat geduld hebben.
Ik had een menstruatie gehad, maar daarvoor al een echo waarop te zien was dat er bijna een eitje zou springen. In het volgende cyclus met ovulatietesten een vroege eisprong gespot en mijn dochter is nu alweer 8 maanden oud
Ik snap er ook niets van.. Geen ongi gehad na mk, pco dus kans ei minimaal. Iemand ervaring met testpoint? Kleur heeel lichtroze volgens mij dus lijkt me ook geen indroogsttrep toch?
De kruidvat is foto van gisteren 16:39 op de vorige pagina. Daar was niet echt iets pp de zien.. Ik lijk alleen maar "positiefl te testen met testpoint.. Beetje bang voor vals positief nu
ik hoop dat ze oplopen en de test niet reageert op een eisprong of evt nog Hcg uit je vorige zwangerschap is. Heb je getempt?
Pff zenuwslopend dit! Ik heb niet getempt.. Heb maandag de eerste posi hcg test gehad, maar zou de test nu dan nog steeda posi op mijn ei piek reageren?
Als je maandag de eerste positieve test had zou hij nu toch wel wat donkerder moeten zijn. Als hij over 2 dagen niet verder opgelopen is ben ik bang dat het niet positief is. Zal voor je duimen!
Ik ga er canuit dat de testen vals positief waren. Ik heb net met de testpoiny early getest en die is negatief, zo vreemd omdat de normale testpoint dus wel positief aanslaat. Bedankt voor alle reacties!