ovulatietest als zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door knor1981, 3 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Sinds mijn bevalling heb ik een regelmatige cyclus gekregen, voor mijn eerste zwangerschap had ik 1 of 2 keer per jaar een eisprong ofzo.
    Nu is dus sinds mijn bevalling mijn cyclus heel regelmatig, ik zou eigenlijk vandaag ongesteld moeten zijn geworden maar nog niks. Nu had ik geen zwangerschapstest meer dus heb een ovulatietest gedaan en die was positief.
    Het zou dus zou kunnen zijn dat ik pas nu een eisprong heb maar zou het ook zo kunnen zijn dat ik zwanger ben? Dan zou er ergens iets fout zijn gegaan maar wel zeker gewild.
    Morgen maar eerst een echte zwangerschapstest halen.....

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    denk idd dat dat het enige is dat je kan doen... een zwamgerschapstest.

3. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Is hij echt knalpositief? Dus streepje stond er eerder dan teststreep?

4. Tassie11

Tassie11 Actief lid

18 jan 2016
    271
    91
    28
    Ik hen dus hetzelfde gehad. Ik had geen eisprong op dr dag dat ik die moest hebben. Dus ik dacht ik blijf testen tot hij positief is. Had al wel een aantal kwalen.
    Nu was vorige week mijn ovulatietest positief en dacht ik haal toch maat een zw test. En ja hoor. Hardstikke positief.
    Na een paar dagen nog een keer gestest met de ovulatietest. Deze was nog steeds positief na 4 dagen.

5. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Haha toevallig heb ik vandaag voor de.grap een ovulatietest gedaan terwijl ik zwanger beb. Zo ziet ie eruit.

Zou wel een zwangerschapstest halen idd. Wel spannend zeg! Succes!

Bijgevoegde bestanden:

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook een x gehad ovulatietest knalde er echt uit!

7. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Nee de tweede teststreep is net iets lichter dan de eerste streep. Vandaag NOD dus morgen maar met een echte test testen als er vannacht niks gebeurd

8. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Tja ze reageren wel op een zwangerschap dus het zou zomaar kunnen! Spannend!

9. Appel28

Appel28 Bekend lid

28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het inderdaad ook gehad maar de teststreep moet echt donkerder of net zo donker zijn dan de controlestreep.

Spannend voor morgen!

10. samaa

samaa Niet meer actief

Tijdens mijn zwangerschap ook geprobeerd. De teststreep stond er meteen al en was veel donkerder dan de controle streep

11. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Toch, voor een resultaat waar je zeker van wilt zijn moet je een zwangerschapstest doen. Er zijn ook verhalen van zwangere vrouwen die geen (bijna) positieve ovulatietest hadden en wel zwanger bleken.

12. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Vannacht een ingeving gehad, moest nog ergens een zwangerschapstest hebben liggen en inderdaad gevonden. Hij was alleen negatief. Nu maar afwachten wat er gebeurd.

Deel Deze Pagina