Sinds mijn bevalling heb ik een regelmatige cyclus gekregen, voor mijn eerste zwangerschap had ik 1 of 2 keer per jaar een eisprong ofzo. Nu is dus sinds mijn bevalling mijn cyclus heel regelmatig, ik zou eigenlijk vandaag ongesteld moeten zijn geworden maar nog niks. Nu had ik geen zwangerschapstest meer dus heb een ovulatietest gedaan en die was positief. Het zou dus zou kunnen zijn dat ik pas nu een eisprong heb maar zou het ook zo kunnen zijn dat ik zwanger ben? Dan zou er ergens iets fout zijn gegaan maar wel zeker gewild. Morgen maar eerst een echte zwangerschapstest halen.....
Ik hen dus hetzelfde gehad. Ik had geen eisprong op dr dag dat ik die moest hebben. Dus ik dacht ik blijf testen tot hij positief is. Had al wel een aantal kwalen. Nu was vorige week mijn ovulatietest positief en dacht ik haal toch maat een zw test. En ja hoor. Hardstikke positief. Na een paar dagen nog een keer gestest met de ovulatietest. Deze was nog steeds positief na 4 dagen.
Haha toevallig heb ik vandaag voor de.grap een ovulatietest gedaan terwijl ik zwanger beb. Zo ziet ie eruit. Zou wel een zwangerschapstest halen idd. Wel spannend zeg! Succes!
Nee de tweede teststreep is net iets lichter dan de eerste streep. Vandaag NOD dus morgen maar met een echte test testen als er vannacht niks gebeurd
Ik heb het inderdaad ook gehad maar de teststreep moet echt donkerder of net zo donker zijn dan de controlestreep. Spannend voor morgen!
Tijdens mijn zwangerschap ook geprobeerd. De teststreep stond er meteen al en was veel donkerder dan de controle streep
Toch, voor een resultaat waar je zeker van wilt zijn moet je een zwangerschapstest doen. Er zijn ook verhalen van zwangere vrouwen die geen (bijna) positieve ovulatietest hadden en wel zwanger bleken.
Vannacht een ingeving gehad, moest nog ergens een zwangerschapstest hebben liggen en inderdaad gevonden. Hij was alleen negatief. Nu maar afwachten wat er gebeurd.